Seminar

Træn hjernen og skab bedre kundeoplevelser

Salg og kundeservice er sandsynligvis erhvervslivets mest krævende discipliner. Men en uventet metode kan faktisk træne din salgsorganisation til at levere bedre kundeoplevelser. Det får du insights om på dette seminar om at bruge hjernetræning til at skabe bedre kundeoplevelser.

Som salgsleder kender du alt til det pres, som medarbejdere i salgs- og servicejobs ofte arbejder under. De skal lynhurtigt kunne forstå kundens behov og tilpasse både kommunikation og løsning til den aktuelle situation. Ekspeditionerne følger oftest efter hinanden som perler på en snor, og det stiller næsten overmenneskelige krav til nærvær, omstillingsevne og handekraft at levere gode kundeoplevelser til alle.

Du har sikkert nogle rigtig gode folk i dit team. Men det er de færreste, der kan bevare deres top-performance niveau gennem en hel arbejdsdag under de vilkår. Men man kan faktisk træne sig til at blive markant bedre til at sætte sin viden og erfaring i spil, præcis når man har behov for det.

 

Lidt mere om indholdet:

På dette inspirationsseminar introducerer vi dig til, hvordan du med enkle metoder kan styrke dine medarbejderes evne til at skabe positive kundeoplevelser. Vi ser også på, hvordan I kan udvikle en træningskultur, der ruster organisationen til kontinuerlige forbedringer. Endelig viser vi, hvordan et effektivt hjernetræningsprogram kaldet SYP (Smart Your Performance) kan understøtte jeres kunde-, salgs- og træningskultur. Undervejs inddrager vi cases, der dokumenterer, hvordan medarbejderne i andre virksomheder har optimeret deres evne til at fokusere, skifte mellem opgaver og kommunikere mere målrettet og effektivt. Se med her og få et lille indblik i, hvad du kan forvente på seminaret:

På seminaret får du svar på: 

  • Hvilke krav udviklingen stiller til dig som salgs- og serviceleder
  • Hvordan du træner indstilling hos dine medarbejdere
  • Hvilken konkret effekt I kan opnå med hjernetræning
  • Hvordan hjernetræning kan indgå i dagligdagen

Seminaret er gratis og afholdes af partner i Intenz, Mads Winther og hjerneforsker og SYP konsulent, Bjørn Jepsen fra Smart Your Performance, der er eksperter i hjernetræning. Læs mere om, hvordan du træner hjernen og får hjertet med her 

 

Hvem kan deltage?

Seminaret henvender sig til ledere af salgs- og/eller service afdelinger.

 

Hvor og hvornår?

Aarhus: Mandag d. 18. juni 2018 kl. 9.00-11.00 – Skæringvej 88, 8520 Lystrup.

Lyngby: Tirsdag d. 19. juni 2018 kl. 14.00-16.00 – Diplomvej 381, 2800 Lyngby

 

Tilmeld dig seminaret

Lystrup: Tilmeld dig direkte til Gitte Riis Axelsen på gra@intenz.com Lyngby: Tilmeld direkte til Charlotte Kemp Clement på ckc@intenz.com

DEL

Ønsker du at vide mere

Gitte er koordinator i Intenz og har mere end 10 års erfaring inden for marketing og kommunikation. Kompetencer Gitte bruger som ansvarlig for Intenz’ inspirationsseminarer.

Gitte Riis Axelsen – Koordinator
Tlf. +45 25 44 25 76
E-mail gra@intenz.com