Inspiration

Seminar:
Salgsledelse i en digital tidsalder

Salgsprocessen er under så stærk forandring, at vi næsten kan garantere dig, at dine sælgere ikke er klar. På Intenz’ 3 timers inspirationsseminar kommer du tættere på…

Med internettet har dine kunder adgang til uendelige mængder af information om din ydelse – uanset om du sælger til fagfolk eller forbrugere. Gennemsigtigheden er derfor større, og I skal betragte køber som en kvalificeret modspiller, der forventer at blive hørt og mødt, dér hvor kunden er.

Og det er ofte, når kunden mentalt er hele 57% inde i beslutningen. Tidligere besøgte kunden i gennemsnit en BMW-forhandler 8 gange inden et køb – i dag er det tal reduceret til 1,7 i snit. Det giver jer langt mindre tid med kunden – og betyder, at I har indflydelse på under halvdelen af købsprocessen. Til gengæld giver det god mening at bygge en fast forbindelse mellem salg og marketing, så I tilsammen får større indflydelse – tidligere i processen.

Altså er ekspedientens – eller ordremodtagerens – tid forbi! Opgaven er snarere rådgivning og kvalificering af kundens beslutning. Gamle dyder som økonomisk argumentation, spørgeteknik og indvendingsbehandling er derfor meget relevante – men på et helt nyt niveau. Fx skal sælgerne være skarpe i at bruge de data og analyser, der er tilgængelige om kundens branche og virksomhed for at kunne give kunden nye indsigter og perspektiver i salgsprocessen.

 

På seminaret får du svar på:

  • Hvad skal dine sælgere kunne for at klare sig i den digitale tidsalder?
  • Hvad SKAL du som salgsledelse kunne nu og i nær fremtid?
  • Hvordan fordobler I effektiviteten i dialogen med kunderne?
  • Hvordan bygger I en værdiskabende bro mellem salg og marketing?
  • Hvordan skaber du en stærk træningskultur?

 

Udløbsdatoen for “plejer” er fremskreden. I USA forventer man fx, at der vil være én million(!) færre sælgere i 2020. I er derfor oppe mod det, som hjernen hader allermest – forandringer! Så kast et blik på dine sælgere: Har de flyttet sig? Er de i gang? Eller er de slet ikke begyndt? Og har du sørget for, at de ved, hvad de skal gøre?

 

Hvem er seminaret målrettet?

Seminaret henvender sig til salgsdirektører, salgschefer, salgsledere og CEOs i både B2B- og B2C-virksomheder.

 

DEL

Tilmeld dig seminaret Salgsledelse i en digital tidsalder

Vælg dato og sted

Hvad fik dig til at tilmelde dig?

Ønsker du at vide mere

Gitte er koordinator i Intenz og har mere end 10 års erfaring inden for marketing og kommunikation. Kompetencer Gitte bruger som ansvarlig for Intenz’ inspirationsseminarer.

Gitte Riis Axelsen – Koordinator
Tlf. +45 25 44 25 76
E-mail gra@intenz.com