Vi giver ordet til vores kunder

– du vil sikkert helst høre det fra dem

Cases:
Målet er altid et storartet samarbejde

I Intenz samarbejder vi med mange forskellige organisationer og brancher. Se et udpluk af vores kunder her, og læs også nogle af de mange cases i linket nedenfor. Her fortæller en række ledere og HR-ansvarlige om deres erfaringer med vores udviklingsforløb inden for strategi, kultur, ledelse, salg og måling

Kultur

Det rette fokus betyder alt i jagten på resultater

Se videoen, hvor Morten Dyrner, Adm. Direktør i Holm & Halby, fortæller, hvordan deres fokus på kultur har holdt dem på sporet

Arbejd intenst med kulturen og skab resultater

Se med når Claus Nørgaard, Adm. Direktør i Trip Trap Woodcare, åbner op om, hvordan deres arbejde med kultur har vist sig direkte på bundlinjen

Fra stærk servicekultur til salgskultur i verdensklasse

Q8 beviser at salg og service går hånd i hånd

Benhård konkurrence skaber udvikling og træning

Hvordan konkurrerer man succesfuldt mod andre?

En meningsgivende kultur

Mød Dansk Bygningskontrol. En virksomhed, hvor service og kvalitet er i højsædet – og som tror på, at det hele – ja ligefrem deres konkurrencefordel ligger i deres stærke kultur. Netop derfor valgte virksomheden at investere i en kulturdag med alle medarbejdere.

At arbejde med organisationskultur i VisitDenmark

Hvordan undgår vi metaltræthed og fastholder fokus og motivation for arbejdet med målinger, når vi måler år efter år?

Telenor Retail – ledelse med hjertet

Gennem det seneste års tid har vi arbejdet med Telenor Retails ledelse. Stærk ledelse og en stærk træningskultur har givet stærke resultater.

Performancekultur i GF’s skadesafdeling

I kraft af en skærpet konkurrence har GF lagt en ambitiøs strategi for at sikre øget performance. Få her indblik i en kulturudviklingsproces i GF’s skadesafdeling

Nyt mindset i DGI Nordjylland

En ambitiøs strategi skal realiseres i hele DGI. I DGI Nordjylland er erkendelsen, at det kræver omstruktureringer, et nyt mindset og en stærk kultur.

CPH Finance på kulturrejse

Med behovet for bedre kendskab til hinanden, mere effektivitet og et fælles sprog drog CPH afsted på en rejse

Enemærke & Petersen tager temperaturen på kulturen

Hvis man allerede har en god kultur, hvorfor så ikke gå efter at få en fantastisk?

Ledelse

Det rette fokus betyder alt i jagten på resultater

Se videoen, hvor Morten Dyrner, Adm. Direktør i Holm & Halby, fortæller, hvordan deres fokus på kultur har holdt dem på sporet

Arbejd intenst med kulturen og skab resultater

Se med når Claus Nørgaard, Adm. Direktør i Trip Trap Woodcare, åbner op om, hvordan deres arbejde med kultur har vist sig direkte på bundlinjen

Fra stærk servicekultur til salgskultur i verdensklasse

Q8 beviser at salg og service går hånd i hånd

Når kundeoplevelsen starter hos ledelsen

Er du den bedste udgave af dig selv som leder?

At arbejde med organisationskultur i VisitDenmark

Hvordan undgår vi metaltræthed og fastholder fokus og motivation for arbejdet med målinger, når vi måler år efter år?

Telenor Retail – ledelse med hjertet

Gennem det seneste års tid har vi arbejdet med Telenor Retails ledelse. Stærk ledelse og en stærk træningskultur har givet stærke resultater.

Diabetesforeningen- foreningsidealer og forretningsforståelse

Målet er en helstøbt forening med balance mellem idealer og forretning

Performancekultur i GF’s skadesafdeling

I kraft af en skærpet konkurrence har GF lagt en ambitiøs strategi for at sikre øget performance. Få her indblik i en kulturudviklingsproces i GF’s skadesafdeling

Ancotrans – tager alle medarbejdere med

Med forstærket og fornyet fokus på strategien, har Ancotrans formået at få strategien forankret ud i hele organisationen

Salg

Fra stærk servicekultur til salgskultur i verdensklasse

Q8 beviser at salg og service går hånd i hånd

Benhård konkurrence skaber udvikling og træning

Hvordan konkurrerer man succesfuldt mod andre?

Telenor Retail – ledelse med hjertet

Gennem det seneste års tid har vi arbejdet med Telenor Retails ledelse. Stærk ledelse og en stærk træningskultur har givet stærke resultater.

Telemarketings-afdeling ser nye perspektiver

I Sønderjysk forsikring var der brug for fornyet motivation og perspektiver i telemarketingsafdelingen. Læs her, hvad der skulle til.

Nyt mindset i DGI Nordjylland

En ambitiøs strategi skal realiseres i hele DGI. I DGI Nordjylland er erkendelsen, at det kræver omstruktureringer, et nyt mindset og en stærk kultur.

Måling

Det rette fokus betyder alt i jagten på resultater

Se videoen, hvor Morten Dyrner, Adm. Direktør i Holm & Halby, fortæller, hvordan deres fokus på kultur har holdt dem på sporet

Arbejd intenst med kulturen og skab resultater

Se med når Claus Nørgaard, Adm. Direktør i Trip Trap Woodcare, åbner op om, hvordan deres arbejde med kultur har vist sig direkte på bundlinjen

At arbejde med organisationskultur i VisitDenmark

Hvordan undgår vi metaltræthed og fastholder fokus og motivation for arbejdet med målinger, når vi måler år efter år?

Performancekultur i GF’s skadesafdeling

I kraft af en skærpet konkurrence har GF lagt en ambitiøs strategi for at sikre øget performance. Få her indblik i en kulturudviklingsproces i GF’s skadesafdeling

Enemærke & Petersen tager temperaturen på kulturen

Hvis man allerede har en god kultur, hvorfor så ikke gå efter at få en fantastisk?