Kultur

Kickoff af ny visuel identitet

Vi har fundet den store pensel frem og maler nu med helt nye, intense farver.

Intenz Kickoff ny Visuel Identitet

Hos Intenz lancerer vi i disse uger vores nye visuelle identitet med nyt logo, nye farver, nye materialer og nyt website – men med samme gode indhold. Vi har sparket vores nye brandidentitet i gang med en intens kickoff, hvor vi har været sammen i 2 dage og snakket kultur, adfærd og hvad vi vil med vores brand. Det har sikret os alignment på mål og retning, og samtidig har vi styrket teamfølelsen og forholdet til alt det nye.

Om vores kickoff & brand lancering siger Jes Graugaard, Partner og Stifter af Intenz:

”Når vi efter måneders arbejde med stolthed og glæde lancerer et nyt visuelt design og udtryk – et design, der fortæller mere klart, hvem vi er – så skal alle have tid til at få den samme følelse af glæde og stolthed. Derfor bruger vi tid på at samle alle kollegaer på en kickoff, hvor vi præsenterer vores nye brandidentitet – og vi giver den rigtige baggrundsinformation for, hvorfor det ser ud som det gør. Fortæller historien som vi ønsker, kunderne skal opleve den, og vi taler om det, vi ønsker at brande. Vi giver tid til at føle, at intet bedre kunne beskrive, hvem vi er – og tid til at træne, hvordan vi hver især fortæller historien om vores nye visuelle design, og hvad vi står for til markedet”.

Mette Fournais, som har ansvaret for kommunikation og markedsføring i Intenz, siger om vores nye brand:

”Jeg er meget stolt af hele vores nye visuelle identitet, som jeg synes matcher Intenz som vi er i dag. Vi hjælper virksomheder med at styrke deres kultur, optimere deres salg, øge deres vækst og maksimere deres arbejdsglæde – og de udviklingsforløb vi har med vores kunder, er afspejlet i vores nye logo. Vi er blevet blå, som afspejler vores professionalisme og skarpe fokus på vores kunders bundlinje – men der er tale om en legende blå, fordi vi absolut ikke er selvhøjtidelige. Næste skridt internt er at give tid til at gøre det nye ligeså familiært for alle, som det føles for os, der har nørklet med det nye brand i lang tid. Og så håber jeg, at markedet responderer lige så positivt på alt det nye, som mine fantastiske kollegaer har gjort”.

Vi tager vores egen medicin mht. kickoffs

I Intenz holder vi 1 uges kickoff 2 gange årligt og derudover 2 dages teamdage årligt. Vi bruger kickoffs til at sikre fælles mål og retning – og gennem et stærkt fællesskab skaber vi øget motivation, begejstring for og tryghed ved de forandringer, som vi kontinuerligt står midt i. Og så bruger vi kickoffs og teamdage til at træne, træne og træne – for ingen sportsfolk bliver dygtigere uden at træne, og det samme gælder os. Vores næste kickoff bliver første uge i januar, hvor vi sparker 2018 i gang med et brag.

Har du fået planlagt jeres 2018 kickoff?

Ikke helt…? Så kig dig omkring her på vores nye website og giv os et kald, hvis du kunne tænke dig en snak om, hvordan I sparker 2018 optimalt i gang i din organisation.

 

Vi glæder os til at høre fra dig! God fornøjelse på vores nye website.

 

DEL

Ønsker du at vide mere

Mette har ansvaret for Intenz’ kommunikation og marketing. Hun har +10 års erfaring som hhv. Account Manager/Konsulent hos reklamebureauer og senest som Senior Marketing Project Manager hos en stor, international produktionsvirksomhed.

Mette Fournais – Marketingansvarlig
Tlf. +45 61 61 64 14
E-mail mfo@intenz.com