Salg

Kundeloyalitet kræver kundekultur

4 ud af 5 kunder er klar til at betale mere for at få en god kundeoplevelse! Hvad siger dine kunder? Det er som hos bilforhandleren – sælgeren sælger den første bil – den næste sælges af værkstedet!

Sådan er det også hos jer. Mere end 70% af salget kommer – eller udebliver – på baggrund af kvaliteten af vores service og leverancer over for kunden. Derfor bliver salget skabt af hele organisationen.

Nøglen til øget kundeloyalitet – og dermed øget salg og genkøb er måske den vigtigste succeskilde til forbedret bundlinje.

Hvorfor mangler det så? Hvorfor er der så langt mellem den gode kundeoplevelse? Og hvorfor ser alle ikke kunden som kongen?

På seminaret får du inspiration på:

  • Hvordan I får skabt en stærk salgskultur
  • Hvordan I får en stærk kundefokus hos alle i organisationen
  • Hvordan I skaber ambassadørkunder, der anbefaler jer i markedet
  • Hvad de bedste salgsorganisationer gør bedre
  • Hvordan I bliver skarpe i dialogen med kunden

Lidt mere om indholdet:

Er I blandt de få, der har en stærk kundekultur?

4 ud af 5 kunder er villige til at betale mere for en excellent kundeoplevelse – og den excellente kundeoplevelse ligger i alle led, fra det første møde kunden har med sælgeren, og gennem hele værdikæden i organisationen. Det vil sige, at ALLE har indflydelse på kundens oplevelse og loyalitet.

Stop lige op en gang – og lav en lille beregning. Vi skal bruge 10 gange så mange ressourcer for at sælge til en ny kunde som til en eksisterende – 10 gange! Hvordan vil det påvirke jeres bundlinje, hvis I blev bedre til at holde på kunderne? Og hvad hvis I kunne sælge meget mere til de eksisterende kunder?

Produkter og priser bliver mere og mere ens, så hvordan differentierer I jer hos kunderne? Slaget skal slås på helt andre fronter end det salgs- og serviceorganisationen tror. Pris og produkt skal naturligvis være i orden – det er differentiering på salgs-, service- og leverancesystemet, der tiltrækker og fastholder kunden. Hvordan får vi kunden til at opleve dette inden et køb? Og hvordan indfrier vi de forventninger, der er rejst?

Husk at tage hele ledergruppen med på dette seminar – det kan betale sig.

“Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur og i dine strategiske modifikationer til brug i en travl og hektisk hverdag. Jeg kan varmt anbefale Intenz, hvis du ønsker at opnå resultater.”

Martin Grauballe

Product Manager, LogodanIT A/S

DEL

Tilmeld dig seminaret Kundeloyalitet kræver kundekultur

Vælg dato og sted

Du er velkommen til at tage én eller flere af dine kollegaer med. Det kræver blot, at der oprettes endnu en tilmelding med din kollegas oplysninger.

Hvad fik dig til at tilmelde dig?

Med Intenz Mail modtager du værdifuld viden og bliver inspireret på dine interesser. Du vil modtage Intenz Mail, når vi har et, der rammer det område, du har valgt. Du får også muligheden for at blive inviteret til inspirerende arrangementer.

Ønsker du at vide mere

Gitte er koordinator i Intenz og har mere end 10 års erfaring inden for marketing og kommunikation. Kompetencer Gitte bruger som ansvarlig for Intenz’ inspirationsseminarer.

Gitte Riis Axelsen – Koordinator
Tlf. +45 25 44 25 76
E-mail gra@intenz.com