Intenz-event1

Salgsforsker Karina Burgdorff Jensen i samarbejde med Intenz

Bliv klar til fremtidens salg med de rigtige salgsmetoder

De forskellige typer af salg kræver forskellige former for salgsmetoder for at være effektive for sælgere og salgsteams og for at imødekomme kundernes måde at købe.

Tidligere ville en salgsorganisation vælge en enkelt salgsmetode, for så at implementere den i hele salgsorganisationen. Og måske var de heldige at ramme rigtigt, måske ikke!

Heldigvis er vi i de seneste år (til dels pga. den øgede salgsforskning både i DK og globalt) blevet en hel del klogere. Nu ved vi, at de fleste salgsorganisationer bør have 2-3 forskellige salgsmetoder i spil på tværs af deres kunder og segmenter.

Overordnet findes der tre overordnede tilgange, som I skal forholde jer til ud fra sammenhængen mellem måden kunderne køber og jeres tilgang til salget. Når en bevidst tilgang til salget matches med måden kunderne køber ind, skabes en langt mere effektiv, motiveret og sammenhængende salgsorganisation.

Guiden er udgivet af salgsforsker Karina Burgdorff Jensen i samarbejde med Intenz. 

I guiden får du svar på:

  • Hvilke salgsmetoder I bør anvende, når I sælger
  • Hvilke kompetencer skal til for at lykkes? 
  • Og hvordan I opnår dem
  • Hvad er det rigtige sted at starte?
I min verden findes der ikke nogen som er skarpere på salgsudvikling end Intenz".
Kasper Nyeng Jordan
Kommerciel Direktør, EGN
Vi blevet bedre til at have fokus på det. som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse”.
Lasse Mikkelsen
Salgsdirektør, Grundfos
Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur til brug i en travl og hektisk hverdag".
Martin Grauballe
LogodanIT A/S
Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op”.
Hugo Nielsen
Chief Business Development Officer, KMC