Vil du skabe en effektiv salgsorganisation med forbedret omsætning?

Gratis B2B Salgsanalyse

De forskellige salgsmetoder passer til bestemte typer af salg, men ofte sker valget ubevidst og uden tanke for den salgssituation, sælgeren står i. 

B2B salgsanalysen giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet, så I opnår bedre resultater i salgsafdelingen.

Faktisk er der op til 15% mere omsætning at hente for de salgsorganisationer, som lykkes med at skabe sammenhæng mellem tilgang, metoder og kommunikation i salget. 

Med +200 kendte salgsmetoder kan det være svært at vælge den rigtige ​

Mange fristes til at se salg som en ret ukompliceret disciplin.  

Så længe sælgeren har gode menneskelige egenskaber, et glimt i øjet og en stor grad af konkurrenceånd i blodet, er det blot et spørgsmål om tid, før kunden bider på krogen.  

Men forskning viser, at salg og salgsledelse kræver en langt mere strategisk og taktisk tilgang 

De forskellige metoder passer til bestemte salgssituationer, men ofte sker valg af salgsmetode ubevidst og uden tanke for den salgssituation, sælgeren står i – og det kan have store konsekvenser for resultaterne i salgsafdelingen. Salgsmetoden skal nemlig matche dine kunders adfærd, og måden de køber på 

Derfor er det afgørende, at der er sammenhæng mellem de strategiske overvejelser og den taktiske eksekvering i salget.

B2B salgsanalysen giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet, så I opnår bedre resultater i salgsafdelingen.

Det får du:​

Adgang til en gratis B2B Salgsanalyse – udarbejdet af en salgsforsker og specialister med mere end 25 års erfaring med salgsudvikling. 

En analyse, som normalt koster mange tusinde kroner. 

Vi tilbyder analysen kvit og frit, fordi vi tror på, at vi kan levere så meget værdi, at du efterfølgende har lyst til at samarbejde med os på den ene eller den anden måde.

Vi leverer en færdig analyse, så I efterfølgende kan begynde der, hvor gevinsten er størst holdt op imod indsatsen.

Det fortæller andre om deres oplevelse

EGN
“I første kvartal 2020 laver vi det bedste kvartal nogensinde. Det buldrer og brager derud af og det skyldes det fundament vi fik skabt i det salgstræningsforløb og den fokus vi har haft på udvikling” 
Kasper Nyeng Jordan, Kommerciel Direktør
Læs casen ›
Danske spil
“Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst. Der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle.”
Carsten Bech Christensen, Salgschef
 Læs casen ›
Grund
“Vi undersøgte de forskellige typer salg og hvornår man bringer hvilke i spil for at skabe størst effekt. Det blev tydeligt hvor og hvordan vi bør udvikle os afhængigt fra spilletiden og menneskene vi er”
Lasse Mikkelsen, Salgsdirektør 
 Læs casen ›
 
KMC
“Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op” 
Hugo Nielsen, Chief Business Development Officer