guide
Hent guiden “6 trin til at udvikle din salgsorganisation”
Din salgsorganisation er hjertet i din organisation, og det skal trænes for at du forbliver i topform. Eller rettere (og beklager, hvis det bliver lidt brutalt): Det skal trænes for at sikre, at du overlever.
Uanset om du skal erobre den bedste position i markedet, eller om du skal bringe dig i spil til nye pladser på nye markeder, har du brug for, at dine sælgere står knivskarpt. Og at de arbejder i samme retning som resten af organisationen.
Jeg hedder Rasmus Åradsson, og jeg er konsulent og partner i Intenz. Jeg har over 20 års erfaring med salg og ledelse, og jeg har skrevet guiden “Får dine sælgere den rigtige salgstræning? 6 trin til at udvikle din
salgsorganisation”.
I guiden kommer vi ind på:
- udviklingsmål – ikke kun resultatmål, men også adfærdsmål
- lederens rolle i salgsudvikling
- sammenhængen mellem salgsudvikling og virksomhedens strategi
- sammenhængen mellem strukturer og processer og træning
- tilrettelæggelse af udvikling, så den bliver kontinuerlig (og helst digital)
- valg af leverandør, der kan sikre et nemt og forståeligt fælles sprog
Du kan få adgang til guiden ved at udfylde formularen til højre.
Venlig hilsen
Rasmus Åradsson