guide

Hent guiden “6 trin til at udvikle din salgsorganisation”

Din salgsorganisation er hjertet i din organisation, og det skal trænes for at du forbliver i topform. Eller rettere (og beklager, hvis det bliver lidt brutalt): Det skal trænes for at sikre, at du overlever.

Uanset om du skal erobre den bedste position i markedet, eller om du skal bringe dig i spil til nye pladser på nye markeder, har du brug for, at dine sælgere står knivskarpt. Og at de arbejder i samme retning som resten af organisationen.

Jeg hedder Rasmus Åradsson, og jeg er konsulent og partner i Intenz. Jeg har over 20 års erfaring med salg og ledelse, og jeg har skrevet guiden “Får dine sælgere den rigtige salgstræning? 6 trin til at udvikle din
salgsorganisation”.

I guiden kommer vi ind på:

  • udviklingsmål – ikke kun resultatmål, men også adfærdsmål
  • lederens rolle i salgsudvikling
  • sammenhængen mellem salgsudvikling og virksomhedens strategi
  • sammenhængen mellem strukturer og processer og træning
  • tilrettelæggelse af udvikling, så den bliver kontinuerlig (og helst digital)
  • valg af leverandør, der kan sikre et nemt og forståeligt fælles sprog

Du kan få adgang til guiden ved at udfylde formularen til højre.

Venlig hilsen

Rasmus Åradsson