WEBINAR: 

30. september kl. 9.00-10.00

Sådan skaber du bedre købsoplevelser gennem hele kunderejsen

Selvhjulpne købere som tager en større og større del af købsrejsen selv, inden jeres salgsorganisation bliver budt op til dans, er mere normalen end undtagelsen.   

Hvad kunderne gør, og hvordan de træffer beslutninger i købsprocessen, er samtidig blevet langt mindre synligt for de fleste salgsorganisationer.  

Det er en udfordrende cocktail som betyder, at det aldrig har været vigtigere at salgsorganisationen fokuserer på kunderejsen frem for indad på salgsprocessen, når salget skal øget.   

Faktisk vil vi gå så langt og påstå, at det er mere held end forstand, hvis I lykkes med at styrke og udvikle salget uden at starte her.   

Forskningen viser samtidig, at når salgsprocessen er tilpasset med kunderejsen betyder det 18% flere vundne salg og loyaliteten øges og lysten til genkøb stiger.   

For at du får succes med at skabe sammenhæng mellem kunderejsen og salgsprocessen handler det først og fremmest om at vide, hvad kunderne gør gennem hele kunderejsen, og hvordan de træffer deres beslutninger.   

Desværre opfatter mange kommercielle organisationer det som en kompliceret omgang – selvom det langt fra behøver at være tilfældet.  

Faktisk er det en af de bedste investeringer, I overhovedet kan gøre for at øge omsætningen og skabe en bedre bundlinje.  

På webinaret får du derfor en enkel og konkret tilgang til, hvordan du kortlægger kunderejsen. Samtidig viser vi dig, hvordan den kommercielle organisation matcher kundens touch points rent salgsmæssigt – det er nemlig her, guldet er gemt.  

Resultatet vil være bedre kundeoplevelser, højere effektivitet i salget og øget omsætning. 

På webinaret får du en enkel og konkret tilgang til:

  • Hvordan du bruger kunderejsen til at skabe bedre kundeoplevelser
  • Hvordan du skaber højere effektivitet i salgsprocessen ved at kigge på kunderejsen
  • Hvordan du undgår gnidninger internt i overleveringerne i kunderejsen
  • Hvordan du sikrer en kommerciel organisation, som ved hvad der reelt skaber gode kundeoplevelser
  • Hvordan du vurderer jeres evner til rent faktisk at skabe den gode kundeoplevelse

Skulle du blive forhindret i at deltage på webinaret “live”, hvor du har mulighed for at stille spørgsmål og kommentere, vil du stadig modtage en optagelse af webinaret efterfølgende.

Tilmeld dig webinaret 

Udfyld formularen herunder og få adgang til webinaret fyldt med tiltag, som kan styrke dit salg på kort og lang sigt.

Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur og i dine strategiske modifikationer til brug i en travl og hektisk hverdag. Jeg kan varmt anbefale Intenz, hvis du ønsker at opnå resultater.”
Martin Grauballe
Product Manager, LogodanIT A/S
Hands on! Hvilket betyder at det kan anvendes i hverdagen. Det giver mening.”
Per Schrøder
Director Flight Ops and NP, Thomas Cook Airlines Scandinavia