Vækst med hybridsalg og omnichannel tilgange

Får jeres sælgere også mindre og mindre tid med potentielle købere? 

En ny undersøgelse viser, at kun 17% af købsrejsen er brugt på interaktion med en sælger. 

Så hvor bruger købere tiden i stedet? Online.

Ændringen betyder, at det at lykkes med at øge salget ikke længere handler om enkelte personer, men i højere grad handler om at mestre Omnichannel og hybridsalg. 

Men hvad betyder det overhovedet, og hvordan kommer man som salgsorganisation godt i gang?

Et par af de vigtigste pointer er:

  • Hvad er forskellen på Omnichannel og hybridsalg 
  • Hvordan finder du frem til, om en Omnichannel og hybrid tilgang i salget er det rigtige for jer 
  • Hvordan skaber du sammenhæng mellem de forskellige platforme og kanaler 
  • Hvad er de største barrierer for at lykkes med transformationen 
  • 3 ting du kan gøre nu for at komme i gang
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.