Sæt fart på salget med de rigtige valg

Baseret på nyeste salgsforskning finder vi sammen med jer frem til, hvilken tilgang og salgsmetoder, der har størst effekt på jeres salgsresultater.

Vi kan blandt andet hjælpe med:

  • Salgsstrategi
  • Salgsproces og kunderejse 
  • Valg af de rigtige salgsmetoder 
  • Afklaring af nødvendige kompetencer i salgsstyrken
Dice

Få maksimalt udbytte af jeres indsatser

Tidligere ville en salgsorganisation vælge en enkelt salgstilgang, for så at implementere den i hele salgsorganisationen. Og måske var de heldige at ramme rigtigt, måske ikke. 

Heldigvis er vi i de seneste år (til dels pga. den øgede salgsforskning både i DK og globalt) blevet en hel del klogere.

Nu ved vi, at de fleste salgsorganisationer bør have 2-3 forskellige tilgange i spil på tværs af deres kunder og segmenter for at sælge effektivt. 

For de forskellige tilgange passer til bestemte salgssituationer, men ofte sker valg af salgsmetode ubevidst – og det har afgørende konsekvenser for resultaterne i salgsafdelingen. 

Det forandrer måden, I gør salg, fra at være et spørgsmål om at gøre mere, til at gøre det, som har størst effekt.

Fra strategi til salgsresultater

Slut med at opfinde den dybe tallerken. Med vores gennemtestede løsning baseret på dokumenterede metoder fra salgsforskning, kommer I fra strategi til bedre salgsresultater hurtigere og nemmere end forventet.

Det fortæller andre om deres oplevelse

EGN
“I første kvartal 2020 laver vi det bedste kvartal nogensinde. Det buldrer og brager derud af og det skyldes det fundament vi fik skabt i det salgstræningsforløb og den fokus vi har haft på udvikling” 
Kasper Nyeng Jordan, Kommerciel Direktør
Læs casen ›
Danske spil
“Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst. Der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle.”
Carsten Bech Christensen, Salgschef
 Læs casen ›
Grund
“Vi undersøgte de forskellige typer salg og hvornår man bringer hvilke i spil for at skabe størst effekt. Det blev tydeligt hvor og hvordan vi bør udvikle os afhængigt fra spilletiden og menneskene vi er”
Lasse Mikkelsen, Salgsdirektør 
 Læs casen ›
 
KMC
“Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op” 
Hugo Nielsen, Chief Business Development Officer
Salg

Skal vi hjælpe jer videre?

Book os til en 2 timers workshop til ledergruppen og bliv skarpere på, hvordan I bedst tilpasser salget til den nye salgsvirkelighed.  

Vi kigger ind i jeres nuværende måde at gøre salg og gør status. Hvor er I nu? Hvad kan forbedres? Hvor er det rigtige sted at starte? Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.