Få adgang til 4 podcasts med ny forskningsbaseret viden om salgsledelse, salgsdialoger og co-creation

Et marked, hvor kunden er næsten lige så velinformeret om produktet som sælgeren, stiller helt nye krav til jeres salgsdialoger. Intenz sponsorerer Karina Burgdorffs ph.d.-afhandling, der netop handler om mulighederne i en salgsbranche, hvor digitalisering skaber disruption og dermed nye vilkår. I disse fire podcast deler hun nye interessante indsigter i disciplinen salg.

4 podcasts – 4 nye vinkler på salg:

Co-creation i salget

Det mere enkle salg – servicesalget – kan ifølge Karinas forskning også optimeres. Hendes ph.d. fokuserer på salgsdialoger, og her er der virkelig noget at hente for jer, der beskæftiger jer med servicesalg.

 

Fremtidens salgsledelse

I denne podcast får du værdifulde indsigter i, hvad ny forskning siger om fremtidens krav til salgsledelse. Og så får du Karinas råd til, hvordan I får sat en egentlig salgsfilosofi i spil i jeres organisationer.

 

Salgsdialoger – Servicesalg

Podcasten giver dig den nyeste forskning i, hvordan servicesalg – det lidt lettere salg – kan have stor gevinst af at kikke ind i selve salgsdialogerne. 

 

Hvorfor en ph.d. om salgsdialoger?

Podcasten går tæt på ph.d. stipendiat Karina Burgdorff Jensen, der som den ene af kun to i Danmark, forsker i salg. Hør hvorfor det blev salgsdialogerne, der fangede hendes interesse, og hvorfor hun mener, de er nøglen til bedre salg.

Udfyld formularen til højre og få vores podcasts.

Udfyld formularen, og få adgang til podcasts her