5  /  MARTS  /  2019 /  KØBENHAVN

Fra retailleverandør til retailpartner
– hvordan bliver I uundværlige for jeres kunder?

Har I også svært ved at få aftaler med jeres retailkunder og forhandlere? Synes indkøberne, I spilder deres tid? Og er I gearet til at skabe værdi for en presset detailhandel?

På dette formiddagsseminar kan du hente inspiration til, hvordan I som salgsledelse tilpasser jer den nye virkelighed – og hvordan I træner jeres sælgere til ikke bare at sælge varer, men til at hjælpe jeres retailkunder og forhandlere til succes.

Tilmeld dig seminaret allerede i dag og bliv den samarbejdspartner, retailkunderne ikke vil undvære. Seminaret afholdes den 5. marts 2019 på det helt nye og eksklusive Hotel Ottilia i Carlsberg Byen. 

Flyt fokus fra varer ind i butikken til varer ud af butikken

 

Detailbranchen er presset som aldrig før af bl.a. onlinehandel, brancheglidning, lave marginer og nye butikskoncepter. Dens modtræk er besparelser og øget centralisering af bl.a. indkøb – så det er virkelig svært at få taletid i butikkerne. Retailkæder og forhandlere oplever for sjældent, at deres leverandører skaber værdi for dem.

Og I mange tilfælde er der noget om snakken. Alt for mange sælgere har kun fokus på varer, volumen og priser. Vil I løfte jer til et nyt niveau, skal I hjælpe retailkæder og forhandlere med at sælge til forbrugerne. Og det er dét, seminaret her handler om!

Hør tre inspirerende indlæg, der klæder jer på til at blive værdiskabende partnere gennem skarp strategisk salgsledelse og effektiv og målrettet træning.

Derfor skal du afsætte 3 timer:

Seminaret giver dig en ny forståelse af:

  • Hvordan I går fra klassisk transaktionssalg, hvor fokus er på pris, produkter og mængder, til værdiskabende interaktion med kunderne.
  • Hvordan I bruger data, facts og indsigter til at inspirere kunderne og lære dem noget nyt om deres egen forretning
  • Hvordan I skaber link ml. strategi, koncepter, kompetencer og resultater
  • Hvordan I øger ROI på jeres uddannelses- og træningsindsats.
  • Hvordan I øger effekten af jeres uddannelse med nye læringsformer
  • Hvordan I som kommerciel ledelse skal justere jeres ledelsesstil og fremme samarbejdet ml. marketing, KAM’ere, field sales og internt salg.

Agenda

Det værdiskabende retailsalg


Med udgangspunkt i den nyeste forskning inden for salg, bliver du klogere på, hvordan I udvikler jer til værdiskabende partnere – og vi udfordrer dig på de krav udviklingen stiller til jer som kommerciel ledelse.

/ Mads Winther & Rasmus Åradsson, Partnere hos Intenz

Agenda

Effektiv kommunikation og salgstræning i 2019

 

Det kan være både dyrt og svært, effektivt at kommunikere med og træne en salgsstyrke på farten. Actimos direktør, Eske Gunge, fortæller, hvordan I kan forbedre jeres engagement og præstation med relevante nyheder og kampagner præcis når sælgerne har brug for den og uanset, hvor de befinder sig.

/ Eske Gunge, Direktør i Actimo

Agenda

Impact Management sætter nye standarder for udvikling af salg


Oplev hvordan man fordobler værdien af salgstræning gennem en ny og banebrydende metode. Med Peopleway® Impact Mapping og Predictive Analytics designes og effektsikres træningsindsatser, der skaber 50 % mere adfærd og ROI på jeres investering.

/ Erik Nedergaard Hansen, Jacob Thoft-Christensen og Andreas Hjort, Peopleway

Hvem henvender seminaret sig til?

Seminaret henvender sig til salgsdirektører, salgschefer/-ledere på strategisk niveau samt marketingchefer og produktchefer. 

Tid & sted

København
5. marts 2019 kl. 9.00 – 12.00

Hotel Otillia
Bryggernes Plads 7
1799 København V

Vi byder velkommen med morgenkaffe, frugt og croissanter fra kl. 8.30 og afslutter med en grab ’n’ go sandwich.

Tilmeld dig her!

Klik her og tilmeld dig vores formiddagsseminar. Inviter endelig en kollega eller ven med.