MORGENKURSUS 17. December kl. 10:00
Løft strategieksekveringen i dit lederteam som CEO
Med Mads W. Olsen
Målgruppe: C-level, ledere og HR
Som CEO er der 3 nøgleområder, der afgør din strategis succes – og dit lederteams evne til at levere resultater.
Strategien lykkes kun, hvis dit lederteam kan eksekvere de strategiske prioriteter – uanset om fokus er på digitalisering, ESG, øget produktivitet eller noget fjerde.
På dette online morgenkursus får du indsigt i og konkrete værktøjer til at styrke dit lederteams samarbejde og evne til at eksekvere. Vi fokuserer på de 3 nøgleområder, der kendetegner de lederteams, der lykkes med nye strategier.
Kom med og hør blandt andet:
- De 3 nøgleområder, du som CEO skal have styr på for at få dit lederteam til at levere
- CEO’ens “Alignment Bias” - hvad det er, og hvordan du undgår det
- Hvordan du løfter kvalitet og tempo både i og uden for dit lederteam
- Hvordan optimale teamdynamikker kan accelerere strategieksekveringen
Tilmelding
Det siger andre
Hands on! Hvilket betyder at det kan anvendes i hverdagen.
Det giver mening.”
"Rådgiverne er individuelt blevet dygtigere, og det kan mærkes på deres møder. Vi har nu mulighed for at lave effektive sambesøg på tværs af teams, og det har skabt god samhørighed, fordi vi kan tale ud fra et fælles sprog, når vi giver feedback.
Valget af de rigtige metoder og værktøjer gjorde, at det blev lavpraktisk, håndterbart og tilgængeligt for os at træne det rigtige for at få størst effekt."
“Intenz er ikke teori på teori, men de har en meget pragmatisk tilgang, som vi kunne forholde os til.
Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst takket være bl.a. fokuserede salgsture med en stærk og koordineret indsats fra marketing. Men der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle forhandlerne.
Og så er der i det hele taget blevet skabt en anden kultur, hvor der bliver lyttet mere. Arbejdsglæden og samarbejdet i teamet er meget bedre end før.”
“Der er mange sælgere, som har været her i mange år, og der er helt naturligt mange indgroede vaner.
Derfor var vi ikke på udkig efter et quickfix, men en partner, som vi over tid kunne flytte resultaterne med.
Vi har ikke kørt efter et fast udviklingsprogram, men designet det hen ad vejen. Det har været en klar fordel for os.
Vi har skabt en tillid, så alt kan drøftes, og vi har fået kompetent sparring, som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse.”
"Vi har haft et vanvittigt løft i antallet af nye kunder. Jeg har fået mange tilbagemeldinger på direkte kundecases, hvor vi har brugt værktøjerne – som er endt med meget gode resultater. Og så har vi skabt en lyst til hele tiden at blive bedre.
Det har været imponerende, og jeg må bare konstatere, at Intenz har været meget kompetente på alle måder i forløbet og har bidraget med en fantastisk energi."