MORGENKURSUS 28. SEPTEMBER KL. 8.30-9.30
3 konkrete værktøjer til at bringe co-creation ind i salget
Med Michael Raahauge, Intenz
Målgruppe: Salgsdirektører og salgsansvarlige
Varighed: 55 minutter
Du kender nok det her scenarie. Kunden har et behov, og I har produktet, der matcher. Kunden har et problem, og I har den ideelle løsning.
Det er den klassiske salgsfortælling. Men sådan er det ikke altid, for der er en anden salgstilgang. En, der kan give jer og jeres kunder store konkurrencefordele.
Co-creation i salget.
Her handler det om at skabe sammen. Noget, mange salgsorganisationer har forsøgt men uden held, fordi værktøjskassen halter efter.
For at lykkes med co-creation i salget kræver det nemlig helt anderledes værktøjer end dem, vi kender fra traditionelle salgsmetoder.
På vores næste morgenkursus præsenterer vi 3 konkrete værktøjer, der kan inspirere jer til at gentænke måden, I samskaber med jeres kunder.
- Hvad co-creation i salg er — og hvad det ikke er?
- Hvornår co-creation i salg er det bedste valg?
- Hvordan du træner sælgere til at skabe co-creation i salget?
- Indblik i 2 salgsorganisationer, der er lykkes med at skabe co-creation i salget
- 3 konkrete værktøjer, du kan bruge til at samskabe med kunderne
Der er begrænset antal pladser på 30 deltagere — så vent ikke for længe med at tilmelde dig. Det begrænsede antal skyldes, at vi til online workshoppen gerne vil skabe dialog og erfaringsudveksling.
Tilmelding
Det siger andre




