MORGENKURSUS mandag 10. juni kl. 9.00-9.55

Er det tid til at genbesøge jeres Account Management-strategi?

Med Rasmus Åradsson, Partner
Målgruppe: Salgsdirektører og salgsansvarlige
Varighed: 55 minutter

Digitale løsninger gør, at løbende B2B-salg og drift foregår mest effektivt online — helt uden personlig indblanding fra en sælger.

Derfor står mange salgsorganisationer nu over for den store udfordring at genopfinde Account Management-strategien, især for de største kunder.

Account Management er nemlig vigtigt for at holde salgsorganisationen tæt på kunderne, relevant og på forkant med kundernes ønsker og behov. Men det kræver et friskt blik på strategien.

Første skridt er at vende blikket mod dynamikkerne i nutidens B2B-salg, forstå dem og tilpasse Account Management-strategien derefter.

Det dykker vi ned i på vores morgenkursus den 10. juni kl. 9.00-9.55, hvor du får indblik i, hvordan andre salgsorganisationer har tilpasset deres KAM-funktion — og hvordan du som kommerciel ansvarlig ved, om tiden er inde til at gentænke jeres egen strategi.

Du får blandt andet viden om:

Tilmelding

Det siger andre