Gratis Online workshop
Genopfind kunde-segmentering i usikre tider
Deltag tirsdag den 7. februar kl. 13.00
Der er desværre ikke flere ledige pladser.
Salgsforskning viser, at de traditionelle måder at udvælge kunder på – altså segmentering – er outdated.
Det har den konsekvens, at rigtig mange salgsorganisationer spilder deres egen og kundernes tid – det er ikke bare dyrt i salgstid, det skaber også badwill hos kunderne og koster i sidste ende meget bundlinje!
Årsagen er, at segmentering i de fleste salgsorganisationer alene tager udgangspunkt i, hvad de vil sælge til hvem.
Derfor ender kundernes behov og den værdi, vi kan skabe for kunden, som et alt for overset element i kundesegmenteringen.
Fremfor traditionelle metoder på potentiale eller størrelse kan I få langt bedre resultater af de indsatser, I gør i salget. Det kræver en anderledes og mere effektiv tilgang til segmentering,
Derfor inviterer vi tirsdag den 7. februar kl. 13.00 til 55 minutters læring og viden til salgsdirektører og salgsansvarlige.
Her får du indblik i, hvordan andre salgsorganisationer har genopfundet deres tilgang til at arbejde med segmentering og skabt en mere effektiv salgsstyrke – herunder:
- Hvad betyder ændringerne i kundernes købsadfærd for måden I bør segmentere
- Eksempler på hvordan segmentering påvirker organisering og valg af optimale salgskanaler
- Hands-on øvelser til at forbedre jeres måde at bruge segmentering
- Hvordan har andre succes med at implementere en ny måde at segmentere
Da vi gerne vil skabe dialog og erfaringsudveksling, kan vi max. være 30 deltagere.
Tilmeld dig her, så modtager du dit link et par dage inden mødet sammen med mere praktisk info. … fik vi sagt, at det er helt gratis at deltage?
Målgruppe: Salgsdirektører og kommercielt ansvarlige.