Gratis Online workshop

Genopfind kunde-segmentering i usikre tider

Deltag tirsdag den 7. februar kl. 13.00

Der er desværre ikke flere ledige pladser. 

Se vores kommende og allerede afholdte webinarer

Salgsforskning viser, at de traditionelle måder at udvælge kunder på – altså segmentering – er outdated. 
 
Det har den konsekvens, at rigtig mange salgsorganisationer spilder deres egen og kundernes tid – det er ikke bare dyrt i salgstid, det skaber også badwill hos kunderne og koster i sidste ende meget bundlinje! 
 
Årsagen er, at segmentering i de fleste salgsorganisationer alene tager udgangspunkt i, hvad de vil sælge til hvem. 
 
Derfor ender kundernes behov og den værdi, vi kan skabe for kunden, som et alt for overset element i kundesegmenteringen. 
 
Fremfor traditionelle metoder på potentiale eller størrelse kan I få langt bedre resultater af de indsatser, I gør i salget. Det kræver en anderledes og mere effektiv tilgang til segmentering, 
 
Derfor inviterer vi tirsdag den 7. februar kl. 13.00 til 55 minutters læring og viden til salgsdirektører og salgsansvarlige.  
  
Her får du indblik i, hvordan andre salgsorganisationer har genopfundet deres tilgang til at arbejde med segmentering og skabt en mere effektiv salgsstyrke – herunder: 

  • Hvad betyder ændringerne i kundernes købsadfærd for måden I bør segmentere  
  • Eksempler på hvordan segmentering påvirker organisering og valg af optimale salgskanaler
  • Hands-on øvelser til at forbedre jeres måde at bruge segmentering 
  • Hvordan har andre succes med at implementere en ny måde at segmentere

  
Da vi gerne vil skabe dialog og erfaringsudveksling, kan vi max. være 30 deltagere.  
    
Tilmeld dig her, så modtager du dit link et par dage inden mødet sammen med mere praktisk info. … fik vi sagt, at det er helt gratis at deltage?   
  
Målgruppe: Salgsdirektører og kommercielt ansvarlige.  

I min verden findes der ikke nogen, som er skarpere på salgsudvikling end Intenz".
Kasper Nyeng Jordan
Kommerciel Direktør, EGN
Vi er blevet bedre til at have fokus på det. som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse”.
Lasse Mikkelsen
Salgsdirektør, Grundfos
Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur til brug i en travl og hektisk hverdag".
Martin Grauballe
LogodanIT A/S
Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op”.
Hugo Nielsen
Chief Business Development Officer, KMC