Online Morgenkursus

Succes med udviklingen af salgsstyrken i 2023

Ny dato: Deltag onsdag den 14. december kl. 9.00

Bemærk: Der er ikke flere ledige pladser den 2. december kl. 8.15

Vil du være sikker på at få succes med udviklingen af jeres salgsstyrke i 2023?  

Det er igen den tid på året, hvor du som salgsdirektør starter med at planlægge udviklingen af sælgere for 2023.  

Men udfordringen er, at lige knap halvdelen af den salgstræning, der bliver gennemført, har ingen eller meget ringe effekt på salgsresultaterne.  Baseret på seneste salgsforskning og over 20 års erfaring med udvikling af salgsorganisationer har vi et rigtig godt tag i, hvad der virker og hvordan det skal gøres. 

Det har vi forsøgt at koge ned til en times bouillon-terning på et online, morgen-kursus for salgsdirektører onsdag den 14. december kl. 9.00-10.00 hvor du får: 

  • Værktøjer til at planlægge udvikling af salgsstyrken 
  • Hvad du bør gøre for at udviklingen af sælgere ikke koster dyrebar salgstid 
  • En proces til at få bedre salgsfærdigheder på kortere tid 
  • Eksempler på hvordan andre salgsdirektører er lykkedes

Når du har deltaget, kan du lave en håndgribelig plan for, hvordan I lykkes med at udvikle salgsstyrken i 2023.  

Da vi gerne vil skabe dialog og erfaringsudveksling, kan vi max. være 20 deltagere.  

Tilmeld dig her, så modtager du dit link et par dage inden mødet sammen med mere praktisk info. … fik vi sagt, at det er helt gratis at deltage? 

Målgruppe: Salgsdirektører og salgsledere med ansvar for udvikling af salgsstyrken.

I min verden findes der ikke nogen, som er skarpere på salgsudvikling end Intenz".
Kasper Nyeng Jordan
Kommerciel Direktør, EGN
Vi er blevet bedre til at have fokus på det. som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse”.
Lasse Mikkelsen
Salgsdirektør, Grundfos
Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur til brug i en travl og hektisk hverdag".
Martin Grauballe
LogodanIT A/S
Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op”.
Hugo Nielsen
Chief Business Development Officer, KMC