MORGENKURSUS 27. november KL. 9.00-10.00
Skab B2B-tilbud, der skiller sig ud – 6 anbefalinger fra nyeste forskning
Med: Rasmus Åradsson, Partner i Intenz, og Karina Burgdorff Jensen, Associate Professor i Sales
Målgruppe: Salgsdirektører og salgsansvarlige
Varighed: 60 minutter
Hvad kendetegner de B2B-tilbud, der skiller sig ud – og vinder?
I B2B-salg er tilbuddet ofte det dokument, der afgør, om kunden vælger jer eller konkurrenten.
Selvom dialogen har været værdibaseret, ender mange tilbud med at handle om pris og leverance. Ikke den forretningsmæssige værdi for kunden.
Vores nye forskningsbaserede analyse af danske B2B-tilbud viser et tydeligt mønster: De fleste beskriver, hvad de leverer, men ikke hvorfor det er værdifuldt for kunden.
På dette morgenkursus får du de vigtigste indsigter fra analysen og 6 konkrete anbefalinger til, hvordan I flytter jeres tilbud fra pris til værdi – og løfter både win-rate og profit.
Deltag og få indblik i:
- De vigtigste indsigter og benchmarks fra analysen
- Hvad der kendetegner værdibaserede tilbud – og hvorfor de vinder
- 6 anbefalinger til at flytte fokus fra pris til værdi i jeres tilbud
- Konkrete værktøjer, der gør det lettere at sælge på værdi
Tilmelding
Det siger andre