MORGENKURSUS Fredag den 28. februar kl. 9.00
Dit lederteams rolle i at sikre strategiens fremdrift
Med Mads Olsen
Målgruppe: C-level, ledere og HR
Det er ikke nok, at dit lederteam formulerer og kommunikerer strategien. De skal sikre, at organisationen har den nødvendige sense of urgency og de rette kompetencer til at lykkes med de strategiske mål.
Ellers risikerer I, at strategiens fremdrift bliver bremset af dagligdagens pres og beslutninger, der skaber forsinkelser frem for resultater.
Hvor går det galt?
- Strategiske nøgleopgaver bliver skubbet til side af hasteopgaver.
- Beslutningsprocesser trækker ud og skaber unødig kompleksitet.
- Flere møder fører ikke til mere fremdrift.
- Initiativer mister momentum og følges ikke til dørs.
Strategisk fremdrift starter i lederteamet
Manglende fremdrift handler ikke kun om organisationens evne til at arbejde med strategien – det begynder og slutter med lederteamet. De skal sikre fremdrift på de strategiske prioriteter.
På vores online morgenkursus får du indblik i:
- Hvordan du vurderer, om dit lederteam overvurderer organisationens strategiske fremdrift.
- Hvordan du skaber klarhed over nøgleopgaver - og eksekverer dem effektivt.
- Hvad der skal til for at skabe de rette forudsætninger for strategieksekvering.
- Hvilke værktøjer og metoder andre lederteams bruger til at sikre fremdrift.
Tilmelding
Det siger andre
Hands on! Hvilket betyder at det kan anvendes i hverdagen.
Det giver mening.”

"Rådgiverne er individuelt blevet dygtigere, og det kan mærkes på deres møder. Vi har nu mulighed for at lave effektive sambesøg på tværs af teams, og det har skabt god samhørighed, fordi vi kan tale ud fra et fælles sprog, når vi giver feedback.
Valget af de rigtige metoder og værktøjer gjorde, at det blev lavpraktisk, håndterbart og tilgængeligt for os at træne det rigtige for at få størst effekt."

“Intenz er ikke teori på teori, men de har en meget pragmatisk tilgang, som vi kunne forholde os til.
Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst takket være bl.a. fokuserede salgsture med en stærk og koordineret indsats fra marketing. Men der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle forhandlerne.
Og så er der i det hele taget blevet skabt en anden kultur, hvor der bliver lyttet mere. Arbejdsglæden og samarbejdet i teamet er meget bedre end før.”

“Der er mange sælgere, som har været her i mange år, og der er helt naturligt mange indgroede vaner.
Derfor var vi ikke på udkig efter et quickfix, men en partner, som vi over tid kunne flytte resultaterne med.
Vi har ikke kørt efter et fast udviklingsprogram, men designet det hen ad vejen. Det har været en klar fordel for os.
Vi har skabt en tillid, så alt kan drøftes, og vi har fået kompetent sparring, som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse.”

"Vi har haft et vanvittigt løft i antallet af nye kunder. Jeg har fået mange tilbagemeldinger på direkte kundecases, hvor vi har brugt værktøjerne – som er endt med meget gode resultater. Og så har vi skabt en lyst til hele tiden at blive bedre.
Det har været imponerende, og jeg må bare konstatere, at Intenz har været meget kompetente på alle måder i forløbet og har bidraget med en fantastisk energi."
