Ways of Working-aftale

Skab grundlaget for lederteamets succes.

Aftalte måder at arbejde sammen på er forudsætningen for et kernesundt teamfællesskab.

Klare roller, tydelig ansvarsfordeling, veldefinerede mødestrukturer og aftaler om, hvordan teamet interagerer og kommunikerer med hinanden, er et must for at lykkes med teamets mål.

Det hjælper vi jer med at få styr på gennem en proces, hvor slutproduktet er en teamaftale, som danner grundlaget for lederteamets samarbejde.

Med en Ways of Working-aftale får I:

  • Forventningsafstemning om roller og ansvar i ledergruppen.
  • Tydeligt grundlag for at evaluere kvaliteten af ledergruppens samarbejde.
  • Effektive møder med klare prioriteringer og en aftalt agenda, der sikrer optimal udnyttelse af tiden.
  • Øget eksekveringskraft og udvikling af adfærd, der understøtter virksomhedens mål og formål.

Eksempler på indhold i en Ways of Working-aftale:

Lidt mere om faserne i processen:

01

Forberedelse og analyse

Analyser som eksempelvis High Performance Team-måling, personprofiler og 5 behavior-analyse hjælper os til at få et klart billede af teamets nuværende samarbejde og dynamikker.

02

Workshop

På en workshop præsenterer vi analysens resultater, og sammen finder vi frem til indholdet af jeres Ways of Working-aftale.

03

Ways of Working-aftale

Efter workshoppen finpudser vi et dokument med jeres Ways of Working-aftale, og vi tilpasser de sidste detaljer sammen. Det er værd at bemærke, at det naturligvis er et dynamisk dokument, der kan ændre sig over tid.