Salgsledelse der skaber forandring

Vi hjælper salgsledere med at tage salget til næste niveau gennem sparring og træning, så lederne kan være værdifulde sparringspartnere for sælgerne, og har færdighederne i at fjerne de barrierer, der kan vanskeliggøre sælgernes hverdag.

Vi kan blandt andet hjælpe med:

  • Kortlægning af salgsledernes kompetencer 
  • Udvikle kompetencer i salgsledelse, bl.a. salgskultur, målstyring og motivation af sælgere 
  • Train-the-trainer: Lær selv at udvikle sælgernes salgsfærdigheder 
  • Træning, værktøjer, øvelser og sparring på, hvordan salgsledere holder gang i udvikling
Salgsledelse

Hvordan du leder salget, afgør resultaterne

Udvikling af salgsledelse er en af de investeringer, der skaber den største effekt på salgsresultaterne, fordi salgsledernes rolle er helt afgørende for ændret adfærd hos salgsstyrken. 

Hvilken tilgang til salgsledelse der løfter salget, afhænger i høj grad af typen af salg og typen af sælgere. 

Eksempelvis harmonerer kortsigtede salgsmål og fokus på antallet af møder meget dårligt med Co-Creation salg, fordi der i tilgangen er behov for et mere langsigtet fokus. 

Det stiller krav til at salgsledere ved, hvilken tilgang til salgsledelse der er mest effektiv, og at de har færdigheder i at lede netop den type salg. 

Herudover er der en bred vifte af kompetencer en salgsleder bør mestre: Styre salget gennem overblik og forståelse for jeres salgsplatform, kompetencer i at udvikle sælgernes viden, engagement, færdigheder og effektivitet i salg, finde og fastholde de rigtige talenter og skabe en stærk salgskultur. 

Og vi kunne blive ved.

Fra strategi til salgsresultater

Slut med at opfinde den dybe tallerken. Med vores gennemtestede løsning baseret på dokumenterede metoder fra salgsforskning, kommer I fra strategi til bedre salgsresultater hurtigere og nemmere end forventet.

Det fortæller andre om deres oplevelse

EGN
“I første kvartal 2020 laver vi det bedste kvartal nogensinde. Det buldrer og brager derud af og det skyldes det fundament vi fik skabt i det salgstræningsforløb og den fokus vi har haft på udvikling” 
Kasper Nyeng Jordan, Kommerciel Direktør
Læs casen ›
Danske spil
“Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst. Der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle.”
Carsten Bech Christensen, Salgschef
 Læs casen ›
Grund
“Vi undersøgte de forskellige typer salg og hvornår man bringer hvilke i spil for at skabe størst effekt. Det blev tydeligt hvor og hvordan vi bør udvikle os afhængigt fra spilletiden og menneskene vi er”
Lasse Mikkelsen, Salgsdirektør 
 Læs casen ›
 
KMC
“Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op” 
Hugo Nielsen, Chief Business Development Officer

Vi arbejder blandt andre med