For salgschefer, marketingdirektører, kommercielle ledere i både BtB- og BtC-virksomheder.

Vi invitere på 3 timers inspirations-rus hvor du får konkrete værktøjer med hjem og indblik i om området Kundeloyalitet og Kundekultur er noget for dig. 

Det får du svar på

  • Hvordan skaber I en stærk salgskultur
  • Hvordan hele organisationen får et stærkt kundefokus
  • Hvordan I skaber ambassadørkunder, der anbefaler jer i markedet
  • Hvad de gør bedste salgsorganisationer bedre
  • Hvordan I bliver skarpe i dialogen med kunden

Mere om indholdet

Mere end 70% af salget kommer – eller udebliver – på baggrund af, om hele organisationen bidrager til at give kunden oplevelsen af ubesværet service. Er det sådan hos jer? 

Høj kundeloyalitet kommer ikke nødvendigvis af slagord som ”Kunden i centrum” eller ”Kunden er konge”. Den vokser derimod hos de virksomheder, der implementerer et stærkt kundefokus på tværs af funktioner – og viser sig som smukke sorte tal på bundlinjen.

Kunderne vil have ”Low effort”

Ifølge den amerikanske forfatter og Ph.d. Matthew Dixon betyder det ikke ’at overgå kundens forventninger. Faktisk tæller god kundeservice langt mindre end dårlig. For mens 45% deler en positiv kundeoplevelse med 3 eller færre personer, så deler 48% en negativ oplevelse med 10 eller flere. Men hvad virker så?

Det gør mindre bøvl! Kunderne vil opleve, at de får, hvad de har behov for med mindst mulig indsats fra deres egen side. Det kræver, at I er organiseret til at løse kundens problemer – og giver oplevelsen af, at I gør det gnidningsfrit. ”Low effort” kalder Dixon fænomenet, og det skaber hele 94% større sandsynlighed for ”genkøb”, øger spending med 88%, og så mindsker det sandsynligheden for ”negativ” omtale markant. Og I kan gøre det samme!

 

I den sammenhæng er det også værd at nævne, at I skal bruge 10 gange(!) så mange ressourcer for at sælge til en ny kunde som til en eksisterende. Så hvordan vil det påvirke jeres bundlinje, hvis I bliver bedre til at skabe mersalg til eksisterende kunder? Produkter og priser bliver mere og mere ens, så I må differentierer jer på helt andre fronter – og det involvere jeres totale salgs-, service- og leverancesystem. Tag derfor hele ledergruppen med på dette seminar – det bliver 3 timer, der betaler sig.

Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur og i dine strategiske modifikationer til brug i en travl og hektisk hverdag. Jeg kan varmt anbefale Intenz, hvis du ønsker at opnå resultater.”
Martin Grauballe
Product Manager, LogodanIT A/S

FAQ

Det koster dig kun din tid – og vores tilbagemeldinger siger, at den er givet godt ud. I forbindelse med tilmeldingen tilmeldes du samtidig vores nyhedsmail. Du kan naturligvis altid rette eller tilbagekalde dit samtykke.

Ja, du er velkommen til at tage op til tre af dine kolleger med. Af hensyn til dynamikken i rummet, har vi et ønske om, at der max. deltager fire personer fra det samme firma. Af hensyn til persondataloven skal du og dine kolleger tilmelde jer individuelt, så den enkeltes navn, mail mm. fremgår.
I kan også vælge at afsætte en halv dag, hvor vi kommer til jer og holder et inspirationsoplæg om emnet. Så er det jer, der bestemmer deltagerantallet. Lyder det interessant? Så kontakt os på [email protected] – så ringer vi tilbage og aftaler nærmere ift. dato, sted og pris.

Vores seminarer afholdes i henholdsvis Aarhus og København Ø. Se hvilket seminar der afholdes hvor under det enkelte seminar.

Alle seminarer afholdes som udgangspunkt én gang i Aarhus og én gang i København i løbet af halvåret. Udvalgte seminarer afholdes ligeledes i Kolding.

Hold dig opdateret. Vi lancerer løbende nye seminarer i både Aarhus og København. Tilmeld dig vores nyhedsmail og følg os på LinkedIn. Her offentliggøres de nye seminarer som det første.

Dejligt du har lyst til at deltage!

Du tilmelder dig ved at klikke på det aktuelle seminar. Klik på den by og dato der passer dig bedst og udfyld til sidst dine oplysninger. Du er hermed tilmeldt. Vi ses!

Skulle du mod forventning blive forhindret i at deltage, vil vi meget gerne vide det i god tid på [email protected] – så en anden kan få glæde af pladsen.

Kontakt vores koordinator Charlotte Kemp Clément på Tlf. +45 30 10 40 00 eller [email protected]. Alle spørgsmål er velkomne.