For salgsdirektører, salgsledere og CEOs i BtB-virksomheder.

Vi inviterer på 3 timers inspirationsrrus hvor du får konkrete værktøjer med hjem og indblik i om Value Creation i BtB-salget er noget for dig. 

Det får du svar på:

  • Hvordan skaber sælger størst værdi for de 6,8 involverede i beslutningen?
  • Hvordan identificerer man de 6,8 beslutningstagere, som ikke altid er synlige?
  • 7 typer beslutningstagere – hvilke 3 skal ha’ dit fokus?
  • Hvilke nye færdigheder skal sælger have for at skabe succes i fremtiden?
  • Hvordan formulerer du KPI’er, der motiverer og skaber resultater?
  • Hvordan gentænker du din rolle som salgsleder?

Lidt mere om indholdet

Ved du, at der i dag er involveret i gennemsnit 6,8 beslutningstagere i et BtB-køb? Og her taler vi vel at mærke ikke kun om personer – det kan også være 6,8 enheder som fx lande, afdelinger eller funktioner, hvor der i hver enhed igen vil være flere influenter. Derfor er sælgers vigtigste opgave i dag at opnå konsensus i købscentret – til jeres fordel.

Det er en ny virkelighed. Sælger skal altså kunne skabe en oplevelse af værdi i en helt ny og langt mere kompleks udgave. For behovene er selvfølgelig vidt forskellige hos de 6,8 beslutningstagere – og det er deres oplevelse af værdi derfor også.

Men inden da, skal sælger identificere de rigtige influenter. På baggrund af en omfattende research af beslutningstageres adfærd har man kortlagt 7 typer af beslutningstagere. Kun 3 er jeres ambassadører i organisationen, som får beslutninger til at tage fart – og dem skal sælgeren have fat i. Men hvordan?

Vores analyser viser, at sælgerne slet ikke er klar til at håndtere de nye krav – og at salgslederne ikke er parate til at klæde dem på.

Du bliver også inspireret til hvordan du kan udvikle din målstyring af salgskorpset. Kig mere væk fra traditionelle KPI’er, som salgstal og møder. Kig ned i fundamentet for fremtidens bedste resultater; sælgernes motivation, viden, indstilling og holdninger. Hvad hjælper det at ”råbe” på flere møder, hvis det er energien eller kompetencerne der mangler?

Det er altid en fornøjelse at deltage på Intenz’ inspirationsseminarer. Der er en god blanding af praktik og erfaring fra deltagerne på disse seminarer. Underviser var super inspirerende, motiverende og god til at skabe konkrete eksempler på teori i praksis”.
Bo Hesselberg Larsen
salgsdirektør, Strålfors A/S

FAQ

Det koster dig kun din tid – og vores tilbagemeldinger siger, at den er givet godt ud. I forbindelse med tilmeldingen tilmeldes du samtidig vores nyhedsmail. Du kan naturligvis altid rette eller tilbagekalde dit samtykke.

Ja, du er velkommen til at tage op til tre af dine kolleger med. Af hensyn til dynamikken i rummet, har vi et ønske om, at der max. deltager fire personer fra det samme firma. Af hensyn til persondataloven skal du og dine kolleger tilmelde jer individuelt, så den enkeltes navn, mail mm. fremgår.
I kan også vælge at afsætte en halv dag, hvor vi kommer til jer og holder et inspirationsoplæg om emnet. Så er det jer, der bestemmer deltagerantallet. Lyder det interessant? Så kontakt os på [email protected] – så ringer vi tilbage og aftaler nærmere ift. dato, sted og pris.

Vores seminarer afholdes i henholdsvis Aarhus og København Ø. Se hvilket seminar der afholdes hvor under det enkelte seminar.

Alle seminarer afholdes som udgangspunkt én gang i Aarhus og én gang i København i løbet af halvåret. Udvalgte seminarer afholdes ligeledes i Kolding.

Hold dig opdateret. Vi lancerer løbende nye seminarer i både Aarhus og København. Tilmeld dig vores nyhedsmail og følg os på LinkedIn. Her offentliggøres de nye seminarer som det første.

Dejligt du har lyst til at deltage!

Du tilmelder dig ved at klikke på det aktuelle seminar. Klik på den by og dato der passer dig bedst og udfyld til sidst dine oplysninger. Du er hermed tilmeldt. Vi ses!

Skulle du mod forventning blive forhindret i at deltage, vil vi meget gerne vide det i god tid på [email protected] – så en anden kan få glæde af pladsen.

Kontakt vores koordinator Charlotte Kemp Clément på Tlf. +45 30 10 40 00 eller [email protected]. Alle spørgsmål er velkomne.