Overblik over Intenz indlæg

Her får du et overblik over de indlæg, du kan booke.

1 / Minimér modstand mod forandringer!

Forandringer i en organisation medfører ofte uro og frustration, men hvad er det egentlig, der sker? Hvorfor er der nogen, der kæmper imod, og hvorfor er det vanskeligt at få alle til at trække i samme retning?

Det får du:

  • En forståelse for, hvordan du genkender forskellige typer af modstand.
  • Konkrete værktøjer til at forebygge og håndtere forskellige typer af modstand.
  • Klare taktikker, du kan bruge i dit arbejde som leder i en forandringsproces – og til hverdag

2 / Skab stærkt samarbejde i jeres ledelsesteams

Layered-images_dark_blue_rasmus

En af forudsætningerne for at nå jeres mange ambitiøse mål er, at I har et stærkt ledelsesteam.
Kend forskel på en gruppe af ledere og et lederteam – og hvordan det påvirker jeres resultater!

Det får du:

  • Hvilke 5 områder kendetegner stærke lederteams?
  • Hvordan kommer I fra en gruppe af ledere til et high performance team?
  • Hvordan måler I styrken af jeres ledelsesteam

3 / Få tingene til at ske - omsæt strategi til adfærd

Strategier, roadmaps og planer – der bliver tænkt, men bliver der handlet? I rigtig mange virksomheder er det vanskeligt at få eksekveret de mange initiativer, der bliver igangsat. De klassiske udfordringer er mangel på tid, fokus – og hjernekapacitet.

Det får du:

  • En metode til at prioritere de ting, der er værdifulde for virksomheden og meningsfulde for medarbejderne.
  • En metode til at sortere i og udvælge et antal mål og indsatsområder, som medarbejdernes hjerner kan håndtere.
  • En metode til at planlægge, hvordan I eksekverer på jeres mål.

4 / Skab følgeskab og lederskab med storytelling

En god leder er en stærk formidler af historier.
Historier aktiverer den del af hjernen, der forbinder noget til en oplevelse eller følelse, vi kender, fx smerte eller glæde. Den gennemsnitlige menneskehjerne husker ikke facts lige så let, som den husker historier. Derfor sætter historier sætter sig fast, og gode historier bliver siddende. 

Få inspiration til hvordan storytelling kan få andre til at opleve værdi, og hvordan I kan ændre holdninger og adfærd gennem stærk storytelling.

Det får du:

  • Hvad er Storytelling?
  • Hvad kan du opnå med stærke historier?
  • Hvilken struktur skaber de bedste fortællinger? 
  • Hvordan kommer du i gang med storytelling?

5 / Sæt motiverende mål - KPI’er der virker!

KPI’erne er oftest resultattal, og det man kalder kølvandstal – altså bagudrettede resultater, der ikke kan forbedres.
Så hvorfor holder vi fast i noget, der ikke virker godt nok? Og hvorfor tror vi, at vi ændrer noget ved at opstille endnu flere KPI’er?

Tænk hvis vi i stedet havde styr på de indsatser og den adfærd, der skaber resultaterne. Og tænk hvis vi i stedet målte på dét. Så kunne vi ændre adfærd i tide og faktisk nå vores mål.

Det får du:

  • Inspiration og hjælp til at måle på det rigtige – det I ikke får med i jeres mange KPI’er, men som er afgørende for, at I når jeres mål.
  • En metode til at sætte mål der skaber motivation
Layered-images_red_goal

6 / Mød kunden på rette tid og sted i kunderejsen & opnå større succes i salget

Layered-images_sand_seminar

Kunderejsen har ændret sig markant over de seneste år, og ikke mindst digitaliseringen betyder, at sælgeren har langt færre muligheder for at påvirke beslutningstagere og influenter inden de vælger at købe. Det kræver en skarp prioritering i salgsstrategien, segmentering og en gentænkning af, hvordan I skal sælge til kunderne. Med andre ord hele jeres salgsfilosofi og salgsmetode.

Det får du:

  • Indsigt i den nyeste viden om udviklingen i salg
  • Eksempler på hvordan I kan omstille jer til den nye virkelighed
  • Indsigt i, hvad der skal til for at omstille sig til “det nye salg”

7 / Fællesskab, motivation og sammenhængskraft gennem en stærk kultur

Når strategier fejler, er kulturen årsagen i 75% af tilfældene. Strategien er ny, men adfærden er uændret. Det kræver vedholdende arbejde at ændre og fastholde en stærk kultur fordi vanens magt er stor, og fordi vi som mennesker har en indbygget modstand mod forandringer.

Det får du:

  • Hvad er kultur og hvorfor er det afgørende?
  • Hvad skaber en stærk kultur?
  • Hvordan kan du udvikle kulturen?
  • Hvordan kan du måle om I udvikler kulturen?
Layered-images_red_glade_arbard

8 / Salg er ikke hele virksomheden – men hele virksomheden er nødt til at tænke salg

Layered-images_red_digital-sales

Salg er blevet mere og mere komplekst. Det stiller enormt store krav til den måde, vi griber det an på. Salg er ikke bare et lonely wolf job – det er et holdspil. Når vi kan fremstå som en stærk enhed ud mod markedet og gøre de rette ting på den mest effektfulde måde, så vinder vi markedsandele, sparer tid og penge og laver bedre resultater.  Salgsorganisationer der formår denne disciplin kan dokumentere et øget salg og bedre kundetilfredshed.

Det får du:

  • Indsigt i hvordan du binder hele organisationen sammen om salg
  • Ideer til at vurdere og analysere jeres salgs- og serviceprocesser
  • Værktøjer til at begynde fastlægning af vigtigste processer
  • Metoder til at vurdere den rette adfærd i salgs- og serviceprocessen
  • Inspiration til hvordan du kan få hele organisationen med

Vil du booke os til et indlæg?

Kontakt Charlotte Kemp Clément

Tlf. +45 30 10 40 00
E-mail ckc@intenz.com

Gør som 6.068 andre og få perspektiv på hverdagen