Short'n sweet: 4 minutter

3 grunde til at salgsorganisationer fejler med Challenger sale​

I Challenger sale giver sælgeren udfordrende indsigter og indsigtsfulde ”forstyrrelser”, som giver kunden et nyt perspektiv på egen branche eller forretning – og som derved kan medvirke til at udvikle kunden. 

Og med god grund er det en af de mest kendte og effektive salgsmetoder i B2B salg.  

Men tit ser vi 3 primære grunde til, at salgsorganisationen får mindre udbytte end forventet, når de går all-in på challenger sale. 

Det forklarer Rasmus Larsen i denne video. 

Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.