Vil du skabe en effektiv salgsorganisation med forbedret omsætning?

B2B Salgsanalyse

De fleste salgsorganisationer har uudnyttet potentiale, der kan realiseres uden nye værktøjer eller træning. 

B2B salgsanalysen giver dig svaret på, hvordan I kan strukturere og eksekvere jeres salg anderledes, så I opnår bedre resultater.

Faktisk er der op til 15% mere omsætning at hente for de salgsorganisationer, som lykkes med at skabe sammenhæng mellem tilgang, metoder og kommunikation i salget.

Med +200 kendte salgsmetoder kan det være svært at vælge den rigtige ​

Mange fristes til at se salg som en ret ukompliceret disciplin.  

Så længe sælgeren har gode menneskelige egenskaber, et glimt i øjet og en stor grad af konkurrenceånd i blodet, er det blot et spørgsmål om tid, før kunden bider på krogen.  

Men forskning viser, at salg og salgsledelse kræver en langt mere strategisk og taktisk tilgangSalgsmetoden skal nemlig matche dine kunders adfærd, og måden de køber på.  Gør den ikke det, koster det på kundeoplevelsen og omsætningen.

B2B salgsanalysen giver dig svaret på, om jeres salgsorganisation får det maksimale udbytte af anstrengelserne. Den viser jeres udviklingsområder og hvad I kan gøre for at rette op på dem.

Det får du:​

Vores B2B Salgsanalyse er udviklet i et samarbejde med den danske salgsforsker Karina Burgdorff Jensen.

Vi tilbyder analysen kvit og frit, fordi vi tror på, at du efterfølgende har lyst til at samarbejde med os på den ene eller den anden måde. 

Du får en færdig analyse inklusiv de tre tydeligste omsætningsmæssige udfordringer I har, deres konsekvenser og forslag til konkrete løsninger.

Det fortæller andre om deres oplevelse

EGN
“I første kvartal 2020 laver vi det bedste kvartal nogensinde. Det buldrer og brager derud af og det skyldes det fundament vi fik skabt i det salgstræningsforløb og den fokus vi har haft på udvikling” 
Kasper Nyeng Jordan, Kommerciel Direktør
Læs casen ›
Danske spil
“Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst. Der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle.”
Carsten Bech Christensen, Salgschef
 Læs casen ›
Grund
“Vi undersøgte de forskellige typer salg og hvornår man bringer hvilke i spil for at skabe størst effekt. Det blev tydeligt hvor og hvordan vi bør udvikle os afhængigt fra spilletiden og menneskene vi er”
Lasse Mikkelsen, Salgsdirektør 
 Læs casen ›
 
KMC
“Vi havde ret godt styr på vores salgsproces, men fik effektive værktøjer til at speede den op” 
Hugo Nielsen, Chief Business Development Officer