Kundeloyalitet i 2024: Hvordan skaber I mere loyale B2B-kunder?

På dette morgenkursus dykker vi ned i, hvordan I holder fast i de gode kunder, og hvilke midler I skal tage i brug for at få mere loyale kunder. Det, alle salgsorganisationer drømmer om, ikke?

Fx peger flere undersøgelser på, at rabatter faktisk ikke er nær så effektive til at fastholde kunder, som mange tror.

Se med, og få indblik i:

  • Hvad der driver loyalitet hos forskellige typer af B2B-kunder?
  • Hvilke klassiske fejl mange salgsorganisationer begår, når det kommer til at opbygge loyalitet?
  • Hvordan I finder frem til, hvad der driver jeres kunders loyalitet?
  • Konkrete trin, I kan tage for at forbedre kundeloyaliteten — på kort og lang sigt

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.