De klassiske KPI’er kan ikke stå alene, når vi vil forandre og optimere vores salg. De fortæller nemlig meget lidt om, hvorvidt vi rent faktisk er på rette vej med at forandre vores salg. Især når vi skal møde kunderne i mere usikre tider.
Derfor handler det for salgslederen om at vide, hvilke KPI’er og incitamenter der virker til de forskellige salgstilgange.
Se med, og få indblik i:
Hvorfor de klassiske KPI’er ikke kan stå alene — og hvornår vi skal sætte andre målepunkter i spil?
Hvilke KPI’er og incitamenter der virker til forskellige salgstilgange?
En konkret metode til at sætte de rigtige KPI’er
Gode eksempler på, hvad succesfulde salgsorganisationer gør
Lad os sammen drøfte salget
Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.
Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.