MORGENKURSUS 19. juNi KL. 9.00-10:00
Sådan skaber I tillid og fremdrift i hybridt salg – digitalt og fysisk
Med Rasmus Åradsson
Målgruppe: Salgsdirektører og salgsansvarlige
Varighed: 55 minutter
Flere og flere beslutningstagere foretrækker hybride salgsprocesser. Online møder. Fysiske møder. Digitale touchpoints. En god blanding.
Beslutningstagerne forventer, at I kan navigere i det hele. Og selvom det lyder fleksibelt, stiller det høje krav til dine sælgere.
De skulle kunne engagere, opbygge tillid og skabe fremdrift — både digitalt og fysisk. Og de skal vide, hvornår det digitale er nok, og hvornår det er tid til at mødes ansigt til ansigt.
Især i komplekst B2B-salg, hvor de afgørende moments that matter ofte er dét, der rykker kunden videre i beslutningsprocessen.
Deltag på morgenkurset og få indblik i:
- Hvordan du styrker dine sælgeres evne til at arbejde mere hybridt
- Hvordan I bygger hybride salgsprocesser, der virker i praksis
- Hvad det kræver at opbygge tillid og skabe fremdrift — fysisk og digitalt
- Hvordan du som salgsleder kan støtte dine sælgere i at lykkes — allerede fra i morgen
Tilmelding


Det siger andre
Hands on! Hvilket betyder at det kan anvendes i hverdagen.
Det giver mening.”

"Rådgiverne er individuelt blevet dygtigere, og det kan mærkes på deres møder. Vi har nu mulighed for at lave effektive sambesøg på tværs af teams, og det har skabt god samhørighed, fordi vi kan tale ud fra et fælles sprog, når vi giver feedback.
Valget af de rigtige metoder og værktøjer gjorde, at det blev lavpraktisk, håndterbart og tilgængeligt for os at træne det rigtige for at få størst effekt."

“Intenz er ikke teori på teori, men de har en meget pragmatisk tilgang, som vi kunne forholde os til.
Vi har vendt en nedadgående kurve til vækst takket være bl.a. fokuserede salgsture med en stærk og koordineret indsats fra marketing. Men der er helt sikkert sket noget med konsulenterne. De er blevet mere vant til at udfordre og udvikle forhandlerne.
Og så er der i det hele taget blevet skabt en anden kultur, hvor der bliver lyttet mere. Arbejdsglæden og samarbejdet i teamet er meget bedre end før.”

“Der er mange sælgere, som har været her i mange år, og der er helt naturligt mange indgroede vaner.
Derfor var vi ikke på udkig efter et quickfix, men en partner, som vi over tid kunne flytte resultaterne med.
Vi har ikke kørt efter et fast udviklingsprogram, men designet det hen ad vejen. Det har været en klar fordel for os.
Vi har skabt en tillid, så alt kan drøftes, og vi har fået kompetent sparring, som rent faktisk flytter resultaterne i vores salgsledelse.”

"Vi har haft et vanvittigt løft i antallet af nye kunder. Jeg har fået mange tilbagemeldinger på direkte kundecases, hvor vi har brugt værktøjerne – som er endt med meget gode resultater. Og så har vi skabt en lyst til hele tiden at blive bedre.
Det har været imponerende, og jeg må bare konstatere, at Intenz har været meget kompetente på alle måder i forløbet og har bidraget med en fantastisk energi."
