Short'n sweet: 12 minutter

Øg effektiviteten ved at prioritere tiden bedre

At lykkes med nye tiltag i organisationen kan være svært. I en tid med forandringer, uforudsigelige fremtidsudsigter og travlhed er medarbejdernes hoveder ofte fyldt helt op.

Derfor er løsningen ikke bare at skrue op for blusset og indføre endnu flere tiltag, selvom det kan være fristende. I stedet skal I gøre plads til de nye tiltag ved at fjerne følelsen af pres fra medarbejderne.

En god måde at gøre det på er at undersøge, hvad tiden egentlig bliver brugt på — både for jer i lederteamet, for mellemlederne og for medarbejderne.

Faktum er nemlig, at en del af arbejdsdagen går med opgaver, der rent faktisk ikke skaber værdi (eller måske endda har negativ værdi). Derfor ligger der et stort potentiale for øget effektivitet, hvis I i lederteamet har fokus på at prioritere tiden rigtigt.

I videoen giver Jes Graugaard en konkret guide til, hvordan I får overblik over opgaverne, og hvordan I skal prioritere dem bedre for at øge effektiviteten.

Leadership Enablement med Rasmus

Gør I det nemt nok at være en god leder?

Selv dygtige ledere kan løbe panden mod en mur, hvis ikke vi lykkes med at bane vejen for god ledelse. Altså skabe de rette forudsætninger for at udøve god ledelse. 

I vores gratis test får du et billede af, hvor nemt eller svært det er at være leder i din virksomhed.

Eller book os til en 45 minutters gratis online-sparring.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.