Hvad kendetegner de virksomheder, der performer bedst selv i svære tider

Medarbejdere stiller større krav til deres job og leder, end vi har været vant til for bare et par år siden.

Samtidig bliver vi bombarderet med forandringer i et tempo, både ledere og medarbejdere har svært ved at kapere.

Som ledere skal vi derfor i højere grad kunne skabe en arbejdsplads, som mennesker har lyst til at investere mere af sig selv i – samtidig med at vi trives, har det sjovt og føler vi bidrager til noget meningsfuldt.

 

Se webinaret og få indblik i:

  • Hvad skal du have styr på for at skabe en virksomhed, der er attraktiv for medarbejderne, og hvor de har lyst til at investere deres tid, flid og færdigheder 
  • Hvordan måler du, om I har den rigtige adfærd i dag, så du i tide opdager, hvis I ikke holder jer til planen? 
  • Hvordan sikrer du at lederne har tiden og anvender den rigtigt? 
  • Hvordan sætter du ind på de områder, der trænger til forbedring? 
  • Hvad er de vigtigste værktøjer til, at I selv kan finde frem til den vilje og adfærd, der er afgørende for jeres resultater
Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.