Hvordan de bedste ledere lykkes med at drive forandringer i en mere kompleks verden

Som mennesker er vi indrettet til ikke at trives i uforudsigelighed – faktisk foretrækker de fleste vished om noget rigtig ubehageligt, fremfor uvished.

Lederens fornemste opgave er at skabe ro på bagsmækken og sikre fokus på det, som virkelig tæller, når det uventede sker og utrygheden ved det uforudsigelige spidser til.

Det stiller store krav til ledernes indsigt og evne til at forstå og håndtere, hvad der reelt er på spil bag facaden – hvad er det reelt der sker for os, når forandringerne rammer?

Hvad lederne skal mestre for at håndtere egne og andres reaktioner i turbulente tider får du indblik i på dagens webinar.

Det er nemlig kun de ledere, som har færdighederne i top, som virkelig lykkes, når det gælder om at:

  • Spotte de tidlige tegn på at noget er galt bag facaden
  • Drive forandringer med succes uden at drive rovdrift på medarbejderne eller sig selv
  • Fastholde og tiltrække de gode medarbejdere.
Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.