Undgå at lederne ser forskelligt på, hvad god ledelse er

Picture of Mads W. Olsen

Mads W. Olsen

Lost

En konkurrencedygtig virksomhed er kendetegnet ved flere ting – men én af de vigtigste er dygtige ledere, som kan få mennesker til at investere deres tid, energi og ekspertise i virksomheden.

Når vi som samlet organisation skal forstå, hvad der er på spil og navigere i det, så har vi brug for rigtig dygtige ledere, der kan skabe de gode dialoger rundt omkring i organisation.

Vores ledere skal hjælpe til en stærk fælles forståelse for, hvor vi er, hvor vi skal hen, og hvad det kommer til at kræve af os for at flytte os fra A til B, uanset hvad der er på spil.

I organisationer med mange ledere kan det medføre enorm kompleksitet, hvis lederne ser forskelligt på, hvad god ledelse er.

Ønsker vi at skabe en stærk organisation, så nytter det ikke noget, at vi har ledere der kommunikerer og agerer i 17 forskellige retninger.

Ofte møder vi:

  • Ledere der opfatter og håndterer samme situation vidt forskelligt 
  • Uenighed om prioriteter og ledelsesstil blandt lederne 
  • Ledergrupper som fremstår som enkeltpersoner fremfor et stærkt fællesskab 
  • Uklart billede af kravene til lederrollen

Lyder nogen af de her symptomer bekendt, bør du investere din tid i at se videoen, hvor vi går mere i dybden med, hvorfor det er vigtigt at skabe fælles forståelse for tilgangen til ledelse, og hvordan I kan komme i gang.

To-sidder-og-snakker_gradient

Brug for et skub i den rigtige retning?

Book 45 minutters online sparring, hvor vi sammen kigger ind i disciplinen ledelse og får sat det i perspektiv til jeres virkelighed og behov. 

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud. 

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.

Ser du og dine lederkolleger ens på tingene?  

Prøv vores Culture Alignment analyse og afdæk, hvor enige I er i jeres ledergruppe

Det er noget for dig hvis du:

      • Er virksomhedsleder som sætter ambitiøse mål og gerne vil sikre, at du har alle i ledergruppen med 
      • Er en del af en ledergruppe og gerne vil sikre, at I har samme forståelse af de mål i jagter og den adfærd det kræver 
      • Er HR-ansvarlig og ønsker en kvalificeret dialog om kulturen i din virksomhed