Cases

Se, hvilke resultater vi har skabt – og hvordan

Hver dag arbejder vi for en verden med flere organisationer, der er værd at investere i.  Gennem udviklingsforløb og tætte samarbejder inden for adfærd, strategi, mindset, kultur, ledelse og salg hjælper vi jer med at skabe den forretning, I drømmer om. Se her, hvordan vi gør – og hvilke resultater vi har skabt for vores kunder.

Cases

Målet var intet mindre end at fordoble forretningen inden for få år. Derfor var det især hastigheden i væksten, PanzerGlass ønskede fokus på.
Læs casen ›

I løbet af de fire år steg Brenntag Nordics kulturmåling fra 3,78 til 4,15. Det rykkede kulturen op som en high performance-kultur, der er blandt de allerbedste..
Læs casen ›

Ikke nok med at to produktioner skulle sammenlægges til en effektiv produktion, så skulle halvdelen af medarbejderne også arbejde i en anden by end tidligere.
Læs casen ›

Som fremadstormende SaaS-virksomhed ønskede Bizzkit at udvide og havde derfor brug for en fælles kommerciel tilgang med en Sales Operating Model.
Læs casen ›

I samarbejde skabte vi “Act Nordic”, der dækker over Vaillants kulturrejse. Målet var at nedbryde siloerne, forme en fælles nordisk kultur og skabe en fælles måde at gøre tingene på. 
Læs casen ›

I et bilmarked, der i perioder er under hårdt pres, ønskede Kvalitetsbiler at nytænke deres salg med henblik på at konvertere flere leads til faktiske salg.
Læs casen ›

For en global koncern som Lantmännen Unibake betyder enhver besparelse eller effektivisering enorme summer. Martin Seier fortæller i casen om, hvordan Unibake sparede millioner år efter år ved at udvikle deres kultur.
Læs casen ›

Som markedsleder er der kun så mange markedsandele, du kan vinde, før du skal ud og forsøge at vinde flere af konkurrenternes kunder. Og det var her, ENGEL ønskede at forbedre sig ved at være mere proaktive og systematiske i salget.
Læs casen ›

Sanistål IT ønskede en kultur præget af stærkere samarbejde, sammenhold og øget værdiskabelse som partner til forretningen. Målet var at gå fra en mere hierarkisk og teknologifokuseret organisation – til en mere agil teambaseret organisation.
Læs casen ›

PFA

I en verden, hvor kunderne kan betjene sig selv i højere grad, er kravene til det personlige møde og rådgivning steget markant de seneste år. Læs hvordan Kate og PFA gik nye veje i rådgivningen og løftede kundeoplevelserne.
Læs casen ›

Digitale løsninger gør, at ”løbende salg” og drift mest effektivt foregår online og uden personlig indblanding. Derfor var målet at genopfinde, hvordan man driver account management, specielt for de største kunder.
Læs casen ›

Der var store forventninger til fabrikkens performance, men manglende samspil på tværs i hele organisationen gav problemer med at leve op til forventningerne. Læs hvordan Mogens og Schneider Electic skabte en “Best-in-class” fabrik.
Læs casen ›

Adm. direktør, Anette Kalle, skabte et stærkt nyt lederteam på rekordtid samtidig med en ny strategi og tilpasning af organisationen. Læs og hør hvordan Anette greb det an, og hvad resultatet blev.
Læs casen ›

I finansverdenen er det blevet det sværere at differentiere sig på produkterne alene. Udviklingen betyder, at mødet med kunden bliver endnu vigtigere for at skille sig ud fra konkurrenterne. Læs hvordan Grete og Nordea skabte flere gode kunder med bedre oplevelser.
Læs casen ›

Hvordan får man skabt en salgs- og vinderkultur, hvor teamet kommer før individet og hvor omdrejningspunktet er rådgivning af forhandlerne. Læs hvordan Danske Spil har vendt en nedadgående salgstrend til vækst i et konkurrencepræget marked.
Læs casen ›

EGN

Kasper Nyeng Jordan, Kommerciel Direktør hos EGN,  manglede den sidste gnist og energi, som skulle flytte salgsresultaterne til et højere niveau. Læs hvordan Kasper og EGN skabte deres bedste salgsresultater nogensinde på 3 måneder.
Læs casen ›

I takt med at kundernes ønsker og behov ændrer sig, oplevede Grundfos – og deres salgsdirektør Lasse Mikkelsen – at der var behov for at udvikle salget for at være på forkant med udviklingen. Læs hvordan Lasse og Grundfos lykkedes med at løfte salget.
Læs casen ›

For at René Nielsen, CEO og ejer, kunne fortsætte udviklingen af en stærk skalérbar virksomhed, oplevede han et behov for at styrke fællesskabet – både i ledergruppen og i hele organisationen på tværs.
Læs casen ›

Arbejd intenst med kulturen og skab resultater. Se med når Claus Nørgaard, Adm. Direktør i Trip Trap Woodcare, åbner op om, hvordan deres arbejde med kultur har vist sig direkte på bundlinjen.
Læs casen ›

Hvis man allerede har en god kultur, hvorfor så ikke gå efter at få en fantastisk? Enemærke & Petersen tager temperaturen på kulturen.
Læs casen ›

Q8

Fra stærk servicekultur til salgskultur i verdensklasse. Q8 beviser at salg og service går hånd i hånd.
Læs casen ›

Christian og hans ledergruppe opmærksomme på, at medarbejderne savnede en mere ensartet ledelsesstil. Hør Christians råd til andre i samme situation og mere om hvilken forskel det har gjort for dem som lederteam og organisation i videoen.
Læs casen ›

Det rette fokus betyder alt i jagten på resultater.

Se videoen, hvor Morten Dyrner, Adm. Direktør i Holm & Halby, fortæller, hvordan deres fokus på kultur har holdt dem på sporet.
Læs casen ›

Fra produktions-mindset til pharma-kultur. Læs hvordan Fertin har fået en kommerciel forståelse bredere forankret i hele organisationen og har skabt resultater med løbende kulturmåling fulgt op af lederudvikling på alle niveauer.
Læs casen ›

Det siger andre

Næste skridt er jeres

I vil gerne have resultater. Men vil I også gøre det, det kræver at nå dem? Vi skaber ikke bæredygtige forandringer med en to timers workshop – men det kan være en god start. Er I klar til at tage næste skridt mod at blive en organisation, der er mere værd at investere i?