MORGENKURSUS onsdag 8. maj KL. 9.00-9.55
Kundeloyalitet i 2024: Hvordan skaber I mere loyale B2B-kunder?
Med Rasmus Larsen, Partner
Målgruppe: Salgsdirektører og salgsansvarlige
Varighed: 55 minutter
I en tid, hvor B2B-salgslandskabet ændrer sig med hastig fart, er stærke kunderelationer vigtigere end nogensinde. Derfor er kundeloyalitet et nøgleområde i mange salgsorganisationer.
Men ofte baseres tilgangen til kundeloyalitet udelukkende på salgsorganisationernes egne opfattelser af, hvad der driver kundernes loyalitet.
Det betyder, at I risikerer at investere i initiativer, som I tror vil styrke kundeloyalitet, men som måske ikke er de mest effektive.
Fx peger flere undersøgelser på, at rabatter faktisk ikke er nær så effektive til at fastholde kunder, som mange tror.
På dette morgenkursus dykker vi ned i, hvordan I holder fast i de gode kunder, og hvilke midler I skal tage i brug for at få mere loyale kunder. Det, alle salgsorganisationer drømmer om, ikke?
Kom med og få indblik i:
- Hvad der driver loyalitet hos forskellige typer af B2B-kunder?
- Hvilke klassiske fejl mange salgsorganisationer begår, når det kommer til at opbygge loyalitet?
- Hvordan I finder frem til, hvad der driver jeres kunders loyalitet?
- Konkrete trin, I kan tage for at forbedre kundeloyaliteten — på kort og lang sigt
Der er begrænset antal pladser på 30 deltagere — så vent ikke for længe med at tilmelde dig. Det begrænsede antal skyldes, at vi til online workshoppen gerne vil skabe dialog og erfaringsudveksling.