Der er 100’vis af håndtag at trække i og knapper at skrue på for at lykkes med at omstille salget til kundernes nye måder at købe på. Desværre starter alt for mange et sted, som gør, at de aldrig vil få effekt af deres udvikling af salget. Scroll ned og bliv klogere på hvordan I lykkes med øge jeres salg.
Jeg har de sidste 15 år hjulpet mere end 800 CSO’er og deres organisationer med at øge deres salg.
Det har hjulpet med til at forstå én urokkelig sandhed om hvorfor så mange altid kæmper med salget.
Du ved det egentlig godt – og det er næsten for banalt. Men det er sandheden: Kunderejsen ændrer sig konstant.
Et paradoks til dette er, at de fleste salgsorganisationer ikke formår at tilpasse strategien, processerne og salgsadfærden i takt med kundernes købsproces forandres.
Her er vores bud på hvad den moderne salgsorganisation skal gøre for at overvinde problemet.
Kundehistorie
– Skabe en mere effektiv salgsorganisation
– Udvikle og træne fremtidens salgsstyrke
– Skabe højere kundeloyalitet
– Sælge dybere ind til kunder
– Skabe mere salg
7 VIDEOER PÅ 7 DAGE
Vi har udviklet en gratis 7-dages salgs-challenge, hvor du lærer at anvende nye metoder fra salgsforskning til at udvikle en effektiv og top-performende salgsorganisation, som er tilpasses den moderne kunderejse.
Få adgang til: