Buyer enablement: Hvordan du gør det lettere for kunderne at købe

Kunder er – som alle andre mennesker – optaget af deres egen dagsorden.  
  
Derfor starter det gode salg med at gøre det så nemt som muligt at være kunde hos dig.  Det lyder næsten for banalt, men facts viser, at de fleste salgsorganisationer har et stykke vej, før de er i mål. 
  
Her er 3 ting, du bør vide om nutidens B2B købere:  

 

  • Hele 77% af B2B kunder synes det at købe er meget vanskeligt
  • Blot 17% af tiden bruges sammen med sælgerne i købsprocessen
  •  Kunderne oplever, at de får for meget irrelevant information

Derfor skal vi som sælgere være langt bedre til at tage besværet ud af kundernes indkøb. 

Hvordan du lykkes med at gøre det lettere for kunderne at købe, er det primære fokus på webinaret, hvor jeg giver vores bud på:

 

  • 4 faser I skal mestre for at skabe bedre købsoplevelser 
  • De vigtigste spørgsmål I bør kende svarene på for at undgå at blive opfattet som irrelevante 
  • Hvordan du skaber enighed hos beslutningstagerne 
  • Hvordan du får kunderne til tage hurtigere købsbeslutninger
Rasmus-fokuseret_gradient

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.