Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger
Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.
… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.
Bæredygtighed er fremtiden for salgsorganisationer. Kunderne efterspørger det, og I skal have en klar strategi for at arbejde med ESG i et kommercielt perspektiv.
Især for at sikre, at ESG-initiativer ikke bare lyder godt, men faktisk styrker jeres salg og tilfører reel værdi for jeres kunder.
Spørgsmålet er: Hvornår og hvordan skal ESG indgå i jeres salgsdialoger?
Til at vurdere det har vi et konkret værktøj, der hjælper med at skabe struktur, segmentere og vurdere kundernes modenhed, så I kan tilpasse jeres tilgang til de forskellige kundetyper.
I kan nemlig ikke tilgå alle kunder ens, når det gælder bæredygtighed. Nøgleordet er modenhed.
Se Rasmus Studstrup gennemgå værktøjet i videoen og prøv det selv.
Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.
… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.
Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.