Få et strategisk 360° overblik over jeres Key Account Management

Er jeres organisation klar til næste skridt i arbejdet med nøglekunder?

Key Account Management er en strategisk nødvendighed for B2B-virksomheder, der ønsker langvarige, værdiskabende relationer med deres vigtigste kunder.

Men hvordan ser jeres KAM-model egentlig ud indefra? Hvor er I stærke – og hvor gemmer der sig risici og uudnyttede potentialer?

Vi tilbyder en uafhængig og forskningsbaseret analyse af jeres KAM-struktur, med udgangspunkt i vores KAM-assessmentmodel, som kombinerer den nyeste viden inden for strategi, relationer, teknologi og værdiskabelse.

Vi tilbyder en uafhængig og forskningsbaseret analyse af jeres KAM-struktur, som foretages i samarbejde mellem Intenz og Karina Burgdorf Jensen, Assistant Professor ved University College of Northern Denmark.

Hvorfor nu?

Flere virksomheder oplever i disse år:

  • Pres fra større og mere krævende kunder
  • Behov for digital opgradering af salgsfunktionen
  • Mangel på fælles sprog og strategi for nøglekunder
  • Uklarhed om hvem der “ejer kunden” og hvordan

Vores rapport giver jer klare svar og anbefalinger – og et fælles fundament til at træffe beslutninger på et oplyst grundlag.

Hvad får I?

En skriftlig rapport, der giver et strategisk dybdeblik i jeres nuværende KAM-setup:

Mundtlig præsentation af resultater og anbefalinger:

Sådan fungerer det:

01

Relevant KAM-materiale

Gennemgang af KAM materialer (kundelister, strategier, struktur mv.)

02

Udfyldelse af assessment-værktøj

Udfyldes af centrale profiler (ca. 20-30 min.)

03

Interviews med nøglepersoner

Vi gennemfører korte interviews (ca. 30 min. varighed) med 2–3 centrale KAM-ansvarlige for at uddybe og validere svarene

Er I klar til at se jeres KAM i et nyt perspektiv?

Lad os tage en uforpligtende snak om, hvordan analysen kan tilpasses netop jeres virksomhed.