Podcast

Få adgang til 4 podcasts med ny forskningsbaseret viden om salgsledelse, salgsdialoger og co-creation

Et marked, hvor kunden er næsten lige så velinformeret om produktet som sælgeren, stiller helt nye krav til jeres salgsdialoger. Intenz sponsorerer Karina Burgdorffs ph.d.-afhandling, der netop handler om mulighederne i en salgsbranche, hvor digitalisering skaber disruption og dermed nye vilkår. I disse fire podcast deler hun nye interessante indsigter i disciplinen salg.

Trin 1 af 2

  • Vælg en dato

4 podcasts – 4 nye vinkler på salg:

Co-creation i salget
Det mere enkle salg – servicesalget – kan ifølge Karinas forskning også optimeres. Hendes ph.d. fokuserer på salgsdialoger, og her er der virkelig noget at hente for jer, der beskæftiger jer med servicesalg.

Fremtidens salgsledelse
I denne podcast får du værdifulde indsigter i, hvad ny forskning siger om fremtidens krav til salgsledelse. Og så får du Karinas råd til, hvordan I får sat en egentlig salgsfilosofi i spil i jeres organisationer.

Salgsdialoger – Servicesalg
Podcasten giver dig den nyeste forskning i, hvordan servicesalg – det lidt lettere salg – kan have stor gevinst af at kikke ind i selve salgsdialogerne.

Hvorfor en ph.d. om salgsdialoger?
Podcasten går tæt på ph.d. stipendiat Karina Burgdorff Jensen, der som den ene af kun to i Danmark, forsker i salg. Hør hvorfor det blev salgsdialogerne, der fangede hendes interesse, og hvorfor hun mener, de er nøglen til bedre salg.