Kunderejsen har ændret sig markant over de seneste år, og ikke mindst digitaliseringen betyder, at man som sælger har langt færre muligheder for at påvirke beslutningstagere og influenter inden de vælger at købe.

Det betyder, at de klassiske salgsdyder som cold calling, prospecting og produktpræsentationer er mindre effektfulde i dag, idet kunderne typisk kun ønsker at snakke med sælgeren, når der er noget de ikke selv kan finde eller researche sig frem til. Derfor bør du som salgsleder gentænke din organisation, således I skaber værdi for kunden, hvor kunden ønsker det. Det kræver en skarp prioritering i salgsstrategien, segmentering og en gentænking af, hvordan I skal sælge til kunderne. Med andre ord hele jeres salgsfilosofi.

Nøglen er at skabe en organisation, hvor Salg, Marketing, Service og leverance-leddet trækker i samme retning og bidrager til én samlet kundevendt indsats. Og hvor videndeling samt strømlignede salgsprocesser gør det muligt at frigøre ressourcer fra “rugbrødsarbejde” til en reelt værdiskabende indsats, der flugter med kundernes forventninger.

Få klare svar og konkrete værktøjer

Vi inviterer på 3 timers inspirationsrus, hvor du får konkrete værktøjer med hjem og et indblik i, hvordan I får organisationen til at levere en holdindsats, så jeres salgsorganisation bliver stærkere til at levere værdi til kunderne på hele deres kunderejse.

Du får svar på:

  • Salg er ikke bare salg – men hvad er det så?
  • Hvorfor er tværorganisatorisk salg et begreb, du bør kende?
  • Hvilke salgsmetoder matcher det, vi ønsker at levere, og det, kunderne forventer at få?
  • Hvad er salgsfilosofi, og hvorfor er det vigtigt?
  • Hvad skal der til for at muliggøre salg på tværs af organisationen?

Det får du med:

  • Indsigt i den nyeste viden om salgskultur
  • Praktiske eksempler på, hvordan andre er lykkedes med at omstille sig til den nye virkelighed
  • Indsigt i, hvad der typisk vanskeliggør omstillingen til “det nye salg”
  • Indsigt i de værktøjer, som Intenz arbejder med i processerne hos vores kunder

Seminaret henvender sig til:

Salgs- og marketingdirektører samt C-level generelt.

Intenz leverer dedikerede, præcise og brugbare modeller til direkte integration i din salgskultur og i dine strategiske modifikationer til brug i en travl og hektisk hverdag. Jeg kan varmt anbefale Intenz, hvis du ønsker at opnå resultater.”
Martin Grauballe
Product Manager, LogodanIT A/S
Hands on! Hvilket betyder at det kan anvendes i hverdagen. Det giver mening.”
Per Schrøder
Director Flight Ops and NP, Thomas Cook Airlines Scandinavia

FAQ

Det koster dig kun din tid – og vores tilbagemeldinger siger, at den er givet godt ud. I forbindelse med tilmeldingen tilmeldes du samtidig vores nyhedsmail. Du kan naturligvis altid rette eller tilbagekalde dit samtykke.

Ja, du er velkommen til at tage op til tre af dine kolleger med. Af hensyn til dynamikken i rummet, har vi et ønske om, at der max. deltager fire personer fra det samme firma. Af hensyn til persondataloven skal du og dine kolleger tilmelde jer individuelt, så den enkeltes navn, mail mm. fremgår.
I kan også vælge at afsætte en halv dag, hvor vi kommer til jer og holder et inspirationsoplæg om emnet. Så er det jer, der bestemmer deltagerantallet. Lyder det interessant? Så kontakt os på [email protected] – så ringer vi tilbage og aftaler nærmere ift. dato, sted og pris.

Vores seminarer afholdes i henholdsvis Aarhus og København Ø. Se hvilket seminar der afholdes hvor under det enkelte seminar.

Alle seminarer afholdes som udgangspunkt én gang i Aarhus og én gang i København i løbet af halvåret. Udvalgte seminarer afholdes ligeledes i Kolding.

Hold dig opdateret. Vi lancerer løbende nye seminarer i både Aarhus og København. Tilmeld dig vores nyhedsmail og følg os på LinkedIn. Her offentliggøres de nye seminarer som det første.

Dejligt du har lyst til at deltage!

Du tilmelder dig ved at klikke på det aktuelle seminar. Klik på den by og dato der passer dig bedst og udfyld til sidst dine oplysninger. Du er hermed tilmeldt. Vi ses!

Skulle du mod forventning blive forhindret i at deltage, vil vi meget gerne vide det i god tid på [email protected] – så en anden kan få glæde af pladsen.

Kontakt vores koordinator Charlotte Kemp Clément på Tlf. +45 30 10 40 00 eller [email protected]. Alle spørgsmål er velkomne.