Baseret på salgsforskning og erfaringer fra 2.000 bookede prøvekørsler
De 4 ting, der sikrer fuldt udbytte af jeres online leads
Salgsforskning og erfaringer fra 2.000 bookede prøvekørsler viser, at langt de fleste bilsælgere får alt for lidt ud af leads fra egen hjemmeside og fra de forskellige markedspladser.
Faktisk kan det at arbejde med leads dræne både energi og penge, og vækstmotoren kommer aldrig rigtigt i gear. Så hvis du står med oplevelsen af at marketing kæmper med at levere (nok) kvalitets leads, som ender i en slutseddel, står du ikke alene. Der er dog gode nyheder til dig!
Vi har udarbejdet en guide, som viser, hvordan du kan blive blandt de få, som får flere slutsedler ud af jeres leads. Og hvordan du får endnu bedre udbytte af jeres marketingaktiviteter på egen hjemmeside og dyre markedspladser.
Faktisk viser resultaterne, at de bedste løfter deres hitrates med 100%. Det betyder, at I vil kunne fordoble antallet af prøvekørsler og solgte biler fra det samme antal leads.
I guiden dykker vi ned i:
- Hvad du bør vide om fremtidens bilsalg
- Hvad der skal til for at få fuldt udbytte af jeres leads
- Hvilke færdigheder der skal til for at lykkes
- Hvad der er det rigtige sted at starte