Hvordan de bedste ledere skaber organisationer, der er mere værd at investere i for mennesker

  • 40% af arbejdsstyrken overvejer at skifte job 
  • 74% af ansatte har under lockdown/remote arbejde taget deres nuværende arbejdssituation op til overvejelse 
  • 55% af organisationer siger, at det store antal opsigelser kombineret med manglen på kvalificeret arbejdskraft kan lukke deres forretning
Det er bare et udpluk af de seneste analyser, vi har kigget ind i, og taget udgangspunkt i på vores første webinar og ledelse i en uforudsigelig tid. 

Det er tankevækkende… og lidt skræmmende. Men der er nogen virksomheder, der formår at skabe en organisation, som mennesker har lyst til at investere deres tid, flid og færdigheder i. 

Se med og få indblik i:

  • Findings fra de nyeste analyser og tendenser på arbejdsmarkedet 
  • Hvordan du som leder skal være tydelig på retning og skabe masser af involvering 
  • Hvordan du skaber et miljø, hvor dine medarbejdere har lyst til at byde ind
  • De 3 vigtigste værktøjer, du som leder kan gribe fat i for at lykkes
Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.