Få mere ejerskab for engagement og resultater

Hvis du et sekund er i tvivl om, hvorvidt det kan “betale” sig at investere i engagement og glæde i din organisation, så tjek de her tal: 

21% af medarbejdere føler sig engageret i deres primære opgave (Gallup 2022). Det er altså 79% der ikke er top-motiveret og engagerede.  

Når graden af lykke & produktivitet er i top får du mennesker, der føler sig: 

2 gange mere produktive, de bliver 5 gange længere i jobbet, de udviser 6 gange mere energi, de har 10 x færre fraværsdage og de er on task 4 ud af 5 dage i modsætning til 2 ud af 5 dage. 

Når du samtidig erkender, at de “ydre motivationsfaktorer” som pisk og gulerod ikke (længere) giver dig det niveau af engagement, du kunne ønske dig… hvad så? 

Så må du gribe efter de “indre motivationsfaktorer” – mestring, autonomi og formål. 

Hvad begreberne dækker over og hvordan du får det bragt dem spil i din organisation, kan du se vores bud på i webinaret her.

Leadership Enablement med Rasmus

Styrk jeres ledelse og strategieksekvering

Selv de bedste ledere kæmper med at lykkes, hvis de rette rammer og forudsætninger ikke er på plads. Som HR har I en forretningskritisk rolle i at skabe strukturer for god ledelse, så I sikrer, at organisationen kan levere på de strategiske mål.

Med vores gratis Leadership Enablement-test får du indsigt i, hvor godt I understøtter jeres ledere, og hvor I kan forbedre forudsætningerne for at skabe resultater.

Eller book en 45 minutters gratis online-sparring, hvor vi sammen kan drøfte, hvordan I bedst prioriterer jeres HR-initiativer for at løse de reelle udfordringer – ikke bare symptomerne.

Vil du have mere viden?

Få løbende viden om og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Verden har brug for flere organisationer, der er værd at investere i. Som kunde, partner, aktionær og medarbejder. Som menneske. Kom med her, og få indblik og konkrete redskaber til at skabe en organisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse, kultur og salg – og målet er en bedre verden.