Er det tid til at genbesøge jeres Account Management-strategi?

Mange salgsorganisationer står over for den store udfordring at genopfinde Account Management-strategien, især for de største kunder.

Account Management er nemlig vigtigt for at holde salgsorganisationen tæt på kunderne, relevant og på forkant med kundernes ønsker og behov. Men det kræver et friskt blik på strategien.

Se med, og få indblik i:

  • Hvordan og hvornår det er værd at bruge ressourcer på Account Management?
  • Hvordan KAM-funktionen kan drives på forskellige måder tilpasset nutidens B2B-salg?
  • Konkrete anbefalinger til, hvordan du tilpasser jeres Account Management-strategi.
  • Eksempler på succesfuld omstilling af Account Management-strategien.
Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.