Fra sælgerens kunder til vores kunder: Sælg som et hold

Tiden, hvor salg var centreret om den individuelle sælger, er forbi. I dag udgør B2B-sælgernes direkte kundekontakt nemlig kun en lille del af kunderejsen. 

Derfor er I nødt til at anse salg som en holdsport. En team-performance, der udover sælgeren også involverer andre interne funktioner som kundeservice, marketing, serviceteknikere og administration.

Se med, og få indblik i:

  • Hvilke udfordringer, der er ved at gå fra “mine kunder” til “vores kunder” 
  • Hvordan I skal organisere jer for bedre at lykkes med at samarbejde om kunderne 
  • Et konkret værktøj til at skabe stærke relationer i organisationen 
  • Eksempler på andre organisationer, der har haft succes med at skabe bedre samarbejde om kunderne
Rasmus-fokuseret_gradient

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.