Short'n sweet: 14 minutter

Hvordan bliver du skarp på, hvorfra væksten skal komme?

Mål og målsætninger er en naturlig afgørende del af salgsstrategien, som I skal have styr på.  
 
Og en forudsætning for at lykkes med målene er, at du har fuldstændig styr på virksomhedens kunde-/produktmix, samt hvordan sammensætningen skal se ud i fremtiden – også kaldet kundeplatform.  
 
Men hvordan gør du det i praksis?  
 
Det giver Mads Winther dig et bud på i videoen. 

Rasmus-fokuseret_gradient

Skab de bedste salgsresultater med de rette forudsætninger

Hvordan ser rammerne for at skabe gode salgsresultater ud i jeres organisation? Få svaret i vores gratis salgsanalyse.

… eller book 40 minutters gratis online sparring om jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.