Short'n sweet: 4 minutter

Hvordan de rigtige KPI’er kan understøtte adfærden

KPI’er er et vigtigt måleværktøj, også i salg.

Men de fleste KPI’er er resultatbaserede og måler på de finansielle resultater for at vise, om man leverer på den definerede strategi.

Men er der egentlig lighedstegn mellem din adfærd og dine KPI’er? Kan du styre tallet?

Ofte er svaret nej, fordi mange andre faktorer spiller ind.

Derfor handler det om at bryde KPI’erne så langt ned, at du får KPI’er, som sælgere og salgsleder kan kontrollere — og derfor påvirke.

Se videoen, hvor Rasmus Studstrup deler en mere effektiv tilgang til KPI’er.

 

Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.