Short'n sweet: 8 minutter

Hvordan får vi større udbytte af vores kundemøder?

Der er en gennemgående udfordring, som mange i salg ignorerer – ubevidst eller bevidst: 

Komplekse B2B købsbeslutninger involverer flere og flere “stakeholders” fra kunden, og de bruger mindre og mindre tid på at mødes med sælgere.  

Det betyder 2 facts, du bør forholde dig til. 

1 / Der bruges over dobbelt så meget tid på at researche på egen hånd, som der bruges på at tale med leverandører 

 2 / ”Beslutningscenteret” bruger mere tid på at mødes internt, end på at mødes med sælgere 

Det ændrer spillepladen for, hvordan det gode kundemøde ser ud.  

Hvad kan I gøre anderledes i jeres kundemøder allerede i dag? 

Det giver Rasmus Studstrup et bud på i videoen. 

Rasmus-fokuseret_gradient

Lad os sammen drøfte salget

Få vores gratis B2B salgsanalyse, som giver dig svaret på, hvordan I bør gribe salgsarbejdet an fremadrettet. Eller book os til en 40 minutters gratis online-sparring på jeres salg.

Vores kunder fortæller, at tiden er givet godt ud.

Vil du have mere viden?

Få løbende indblik, viden og konkrete redskaber til at skabe en salgsorganisation, der er værd at investere i. Nøgleordene er adfærd, mindset, vaner, strategi, ledelse og salg. Vi deler kun, når vi er overbeviste om, at det er din tid og opmærksomhed værd.